پاکسازی پوست داماد
پاکسازی و شفاف سازی پوست داماد
آذر ۲۱, ۱۳۹۶
رنگ موی پلاتینه
پلاتینی رنگ محبوب آقایان
آذر ۲۱, ۱۳۹۶

آرایش چشم سبز

آموزش آرایش چشم سبز

آرایش چشم سبز

آرایش چشم سبز

                متخصصین زیبایی در آرایشگاه  معتقدند اگر شما صاحب چشمان سبز هستید، بهترین سایه رنگ ها برای چشمان سبز، هلویی، صورتی، بنفش، یاسی، برنز، بژ روشن
تا قهوه ای شکلاتی ، طوسی، نقره ای و انواع سبزهای متضاد با رنگ چشم است. اگر شما چشمان سبزی دارید بهتر است از سایه رنگ هایی با تن سفید رنگ، آبی و پاستیلی اجتناب کنید. اگر قصد دارید رنگ سبز را انتخاب کنید حتما رنگ مورد نظرتان باید روشن تر و یا تیره تر باشد و هرگز از تن رنگ سبز همانند چشمان تان استفاده نکنید.در انتها آرایش چشم خود را با یک ریمل خوب تمام کنید.از آنجایی که هر فردی چهره ی متفاوتی دارد و ممکن است بعضی از رنگ های ذکر شده به قیافه بعضی افراد بیاید و به بعضی خیر، پس توصیه ما به شما این است که نکات بالا را تا رسیدن به چهره ی مطلوبتان امتحان کنید و در آخر تصمیم بگیرید کدامیک از این رنگ ها برازنده ی صورت شما می باشد.

برای اینکه آن چشمان دلفریب سبز رنگ را دلفریب تر کنید می بایست در انتخاب سایه دقت کنید.خاطر داشته باشید که برای داشتن آرایشی جذاب فقط چشم ها مد نظر نیستند بلکه رژ گونه و رژ لب نیز تاثیر زیادی در هر چه زیباتر شدن آرایش شما دارد.برای رژ گونه می توانید از رنگ های قهوه ای، صورتی کمرنگ و پر رنگ، گل به ای استفاده کنید و برای رژ لب رنگ های قرمز، ارغوانی، صورتی و قهوه ای انتخاب خوبی هستند. رنگ های گرم مثل بنفش تیره، ارغوانی تیره و روشن، سبز تیره، مسی، قهوه ای، صورتی ملایم و گل به ای، می توانند انتخاب خوبی برای آرایش چشمان سبز باشند.

مهم ترین نکته برای آرایش چشمان سبز  عدم استفاده از رنگ های سرد مثل آبی، نقره ای، سفید و شیری می باشد چرا که این رنگ ها ظاهری رنگ پریده و خسته به شما خواهد داد. مورد بعدی که در آرایش چشم سبز باید دقت شود خط چشم است. بهتر است از خط چشم سیاه استفاده نکنید چرا که زیبایی خاصی به چشمانتان نمی دهد.سعی کنید خط چشم قهوه ای را جایگزین مشکی کنید و در مواقع خاص از رنگ طلایی و برنز استفاده کنید.

آرایش چشم سبزReviewed by سه رخ on Dec 12Rating: 3.5آرایش چشم سبزاگر شما چشمان سبزی دارید بهتر است از سایه رنگ هایی با تن سفید رنگ، آبی و پاستیلی اجتناب کنید. اگر قصد دارید رنگ سبز را انتخاب کنید حتما رنگ مورد نظرتان باید روشن تر و یا تیره تر باشد و هرگز از تن رنگ سبز همانند چشمان تان استفاده نکنید.

اگر شما چشمان سبزی دارید بهتر است از سایه رنگ هایی با تن سفید رنگ، آبی و پاستیلی اجتناب کنید. اگر قصد دارید رنگ سبز را انتخاب کنید حتما رنگ مورد نظرتان باید روشن تر و یا تیره تر باشد و هرگز از تن رنگ سبز همانند چشمان تان استفاده نکنید.

1 دیدگاه

  1. Nasim گفت:

    خیلی قشنگه ممنون از شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *