آموزش آرایش چشم سبز
آرایش چشم سبز
آذر ۲۱, ۱۳۹۶
فوایرد لیزر
مزایای لیزر بدن
آذر ۲۱, ۱۳۹۶

پلاتینی رنگ محبوب آقایان

رنگ موی پلاتینه

پلاتینی رنگ محبوب آقایان

پلاتینی رنگ محبوب آقایان

   امروزه آقایان علاقه بسیاری به رنگ های خاص برای موهای خود دارند.  رنگ پلاتینی در بین آقایان رنگ بسیار پرطرفداری است. این رنگ خاص را فقط آرایشگران حرفه ای می توانند در آرایشگاه بر روی مو ایجاد کنند. اخیرا آقایان یک تکه از موهای جلوی سرشان را پلاتیه می کنند. تن رنگ های سرد مثل استخوانی و نقره ای بر جذابیت هر چه بیشتر آقایان می افزاید. رنگ موی جو گندمی موجب جذابیت بیشتر مردان شده و چهره ای منحصر به فرد و خاص به آن ها می بخشد. شاید به همین دلیل است بسیاری از مردان به سراغ رنگ موهای روشن می روند.
   در آرایشگاه های مردانه برای مردانی که کم مو هستند هم راه چاره در نظر گرفته شده است. گلاه گیس هایی که از موی طبیعی درست شده و با رنگ ها و اندازه های مختلف است، قیمتی حدود 80 تا 800 هزار تومان را در بر می گیرد. این موها در بین موهای فرد قرار گرفته و ظاهری کاملاً طبیعی دارد. بسیاری از آقایان برای روز عروسی خود در صورت کم پشت بودن موها از این کلاه گیس ها استفاده می کنند.

پلاتینی رنگ محبوب آقایانReviewed by سه رخ on Dec 12Rating: 3.0پلاتینی رنگ محبوب آقایانرنگ موی پلاتینی یکی از رنگ موهای جذاب است که بسیاری از آقایان در آرایشگاه بین موهای خود از آن استفاده می کنند. در این مقاله شما را با این رنگ مو آشنا می کنیم.

رنگ موی پلاتینی یکی از رنگ موهای جذاب است که بسیاری از آقایان در آرایشگاه برای موی خانم هایشان انتخاب میکنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *