سلامت مو
هفت دلیل بروز موخوره و شکنندگی موها
تیر ۲۹, ۱۴۰۰
سلامت مو
موها را با روغن سیر بلند کنید
تیر ۲۹, ۱۴۰۰

درخشان کردن موها با روغن سویا

زیبایی

روغن سویا

درخشان کردن موها با روغن سویا:

موهای براق داشته باشید:

یکی از موادی که می تواند به صورت طبیعی موها را براق کند روغن سویاست. روغن سویا از دانه های لوبیای سویا استخراج می شود و مواد مضره و شیمیایی ندارد. البته اگر سویا را به صورت خوراکی نیز مصرف کنید موها تقویت می شوند، اما روغن آن تاثیر فوق العاده ای دارد و توصیه می کنیم حتما امتحان کنید. روغن سویا آبرسان موهاست و رطوبت کف سر را تامین می کند و سبب زیبایی و سلامت مو می شود.

روش ماساژ موها با روغن سویا:

هفته‌اي يك ‌بار کمی روغن سویا را گرم کنید و به موهاي آسيب‌ ديده ماساژ دهید. مواد مغذی روغن سویا به سرعت جذب پوست و ساقه مو می شود و اگر شانه بزنید بعد از ماساژ تاثیر آن بیشتر خواهد شد.

برای تحریک پوت سر و تسریع رشد موها کمی روغن رزماری به روغن سويا اضافه کنید، با افزودن روغن اسطوخودوس به روغن سویا التهاب های کف سر را ازبین ببرید. اگر کی نعناع به روغن سویا اضافه کنید گردش خون در پوست سر را افزایش می دهید. البته می توانید از همه این روغن ها بصورت همزمان در روغن سویا استفاده کنید و روی سر ماساژ دهید. نيم ساعت صبر کنید و سپس موها را با شامپوی ملایم شستشو دهید.

 

در برابر آفتاب از موها مراقبت کنید:

روغن كنجد می تواند تاثیر محافظتی در برابر آفتاب داشته باشد و از موها مراقبت کند. روغن کنجد حاوی ويتامينE ، ويتامين B و دیگر مواد مغذی همچون منيزيم، كلسيم، فسفر و پروتئين است و خیلی سریع جذب پوست می شود، بنابراین در تقویت ریشه موها تاثیر آن نسبت به دیگر روغن ها بیشتر خواهد بود. اگر موهاي شما بخاطر استفاده از مواد شیمیایی همچون رنگ مو، دكلره، مواد فر و... آسيب دیده مصرف روغن کنجد را فراموش نکنید، چرا که می تواند به صورت موثر آسیب موها را کاهش دهد و سلامت موها را برگرداند و خشکی مو را نیز ازبین ببرد.

مصرف روغن كنجد:

مدت یک ماه هر شب مقداری روغن کنجد به کف سر و ساقه موها بمالید و صبح موها را بشویید. بهتر است برای نرم کردن موهای خشک روغن کنجد را جایگزین مواد آرايشي کنید. روغن کنجد بدون بو است و خاصیت نرم کنندگی و نگهدارندگی دارد.

آبرسانی موها با روغن جوجوبا:

روغن جوجوبا از محصولات بسیار معروف و پرفروش بازار محصولات مراقبتی و آرایشی است و مصرف راحتی دارد چرا که خیلی زود جذب پوست و مو می شود. روغن جوجوبا تاثیر در رفع ریزش مو ندارد اما مرطوب کننده موهاست و از آلوده شدن موها جلوگیری می کند. اگر موخوره دارید روغن جوجوبا برای درمان آم موثر است. سلامت پوست سر را تامین می کند و از خشکی مو نیز جلوگیری می کند.

مصرف روغن جوجوبا:

کمی موها را مرطوب کنید و بعد روغن را به موها بزنید. سپس موها را با کلاه پلاستیکی بپوشانید. سپس با یک حوله گرم سر را پوشش دهید و نیم ساعت همین صورت بمانید و به آرامی سر را ماساژ دهید. سپس موها را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.

درخشان کردن موها با روغن سویاReviewed by Arayesh on Jul 20Rating: 3.0درخشان کردن موها با روغن سویادرخشان کردن موها با روغن سویا. روغن سویا آبرسان موهاست و رطوبت کف سر را تامین می کند و سبب زیبایی و سلامت مو می شود. تقویت مو.

درخشان کردن موها با روغن سویا. روغن سویا آبرسان موهاست و رطوبت کف سر را تامین می کند و سبب زیبایی و سلامت مو می شود. تقویت مو.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *