زیبایی
درخشان کردن موها با روغن سویا
تیر ۲۹, ۱۴۰۰
موی رنگ شده
مراقبت از موی رنگ شده
دی ۴, ۱۴۰۰

موها را با روغن سیر بلند کنید

سلامت مو

روغن سیر

موها را با روغن سیر بلند کنید:

برای حفظ زیبایی و سلامت موها بخصوص اگر موهای بلندی داشته باشید نیاز است که از مواد طبیعی و بخصوص گیاهان برای مراقبت از موها استفاده کنیم.

حتما تا بحال از روغن هایی همچون زیتون و بادام برای تقویت رشد موها استفاده کردید، اما خوب است بدانید که روغن سیر نیز چنین فوایدی دارد. روغن سیر می تواند به رشد موها کمک کند.

رشد موها با ماساژ روغن سیر:

روغن سیر فواید زیادی برای سلامت پوست و مو دارد. فواید روغن سیر انقدر زیاد است که حتی در کتب تاریخی نیز از آن یاد می شود:

روغن سیر و استحکام بیشتر موها:

سیر سرشار از گوگرد است و به استحکام موها کمک می کند. گوگرد کراتین ضروری برای رشد موها و ناخن‌ها را افزایش می دهد. اگر موها را با روغن سیر ماساژ دهید انعطاف‌پذیری موها بیشتر می شود و در ضمن موهایی قوی تر خواهید داشت که دیرتر دچار ریزش می شوند.

 

رفع شوره با روغن سیر:

سیر ضد قارچ است. اگر بصورت روزانه از سیر استفاده کنید هرگز دچار شوره و ریزش مو نمی شوید. اگر دوست ندارید که روغن سیر به موهای خود بمالید از شامپوهای حاوی سیر استفاده کنید.

رفع ریزش مو با روغن سیر:

سیر حاوی سلنویم است این ماده ویتامین E مورد نیاز موهای‌تان را تامین می‌کند. بنابراین موهایتان دچار شکستگی و آسیب‌دیدگی نخواهند شد و همیشه سلامت خواهند بود.

تقویت جریان خون با مصرف روغن سیر:

روغن سیر حاوی ویتامین C، ویتامین B۲ و ویتامین B۱ است و به تقویت موها منجرب می شود. خوب است بدانید که این ویتامین‌ها جریان خون در کف سر را بهبود می‌بخشند و سبب افزایش رشد موها می شوند، در ضمن اگر دچار ریزش مو باشید نیز این مشکل رفع خواهد شد.

موهایی بلند با روغن سیر:

اگر می خواهید موهایی ضخیم و قوی داشته باشید همیشه از روغن سیر برای ماساژ موها استفاده کنید. روغن سیر سرشار از آهن، مواد معدنی و انواع ویتامین‌های ضروری است و به رشد سریعتر موها کمک می کند.

کُندی رشد موها را از بین میبرد. چرا که این گیاه حاوی مس است.

اگر ساقه موهایتان آسیب دیده می توانید با روغن سیر آن را درمان کنید، چراکه روغن سیر حاوی کلسیم است.

منگنز موجود در روغن سیر به حفظ سلامت موهایتان کمک خواهد کرد. منگنز ماده ای اسفنجی است و می تواند تمام مواد مغذی جذب کرده و مموها را تقویت کند.

چگونه روغن سیر درست کنیم:

برای تهیه روغن سیر تنها باید سه کار ساده انجام دهید:  یک روغن انتخاب کنید. سپس چند حبه سیر را له کرده و به روغن مورد نظرتان بیافزایید. ترکیب را در محلی خنک و خشک یک هفته‌ نگه ‌داری نمایید. تاثیر این روغن به حدی است که یه هفته پس از مصرف تاثیر آن را خواهید دید.

موها را با روغن سیر بلند کنیدReviewed by Arayesh on Jul 20Rating: 3.0موها را با روغن سیر بلند کنیدموها را با روغن سیر بلند کنید. برای حفظ زیبایی و سلامت موها نیاز است که از مواد طبیعی و بخصوص گیاهان برای مراقبت از موها استفاده کنیم.

موها را با روغن سیر بلند کنید. برای حفظ زیبایی و سلامت موها نیاز است که از مواد طبیعی و بخصوص گیاهان برای مراقبت از موها استفاده کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *