سلامت مو
موها را با روغن سیر بلند کنید
تیر ۲۹, ۱۴۰۰
زیبایی
مرطوب کردن موهای فر با ماسک تخم مرغ
دی ۵, ۱۴۰۰

مراقبت از موی رنگ شده

موی رنگ شده

مراقبت از موی رنگ شده

مراقبت از موی رنگ شده :

حفظ زیبایی و سلامت موهای رنگ شده

ایجاد تغییر و تنوع دادن به استایل موها می تواند در زیبایی و جذابیت چهره بسیار تاثیرگذار باشد، از این رو بسیاری به رنگ کردن موها و انواع مدل های کوتاهی مو علاقه نشان می دهند بخصوص بانوان که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت بیشتری می دهند. البته برخی نیز تصور می کنند رنگ ها تماما مضر هستند و امکان دارد در اثر استفاده رنگ مو و دکلره به موها آسیب های دائمی وارد شود، پس از خیر مصرف آن ها می گذرند. ساختار مو ممکن است با استفاده رنگ مو تغییر کند، ولی می توانید با رعایت مواردی گاهی نیز از رنگ مو استفاده کنید، بدون اینکه موها دچار آسیب شوند. در این قسمت همراه ما باشید تا با روش هایی آشنا شوید که به حفظ طراوت و سلامت موها کمک می کنند:

فاصله بین شستن موها را بیشتر کنید:

هرچه کمتر موها را پس از رنگ کردن بشویید ماندگاری رنگ مو بیشتر می شود. اگر در حالت عادی موها را در هفته ۴ بار می شستید حالا باید این دفعات را به ۲ بار در هفته کاهش دهید. نگران نباشید چربی کف سر خود منبع غذایی برای موها هستند.

بدون سشوار به موها حالت بدهید:

مصرف لوازم حرارتی همچون سشوار و اتو را به حداقل برسانید. حرارت زیاد تنها آسیب شدید را برای موها به همراه دارد. این در حالی است که موها رنگ شده خود بسیار آسیب پذیر هستند و با حرارت دیدن صدمه بیشتری می بینند.

موها را با آب خنک بشویید:

هرچه حرارت آب بالاتر باشد لایه خارجی مو ضخیم تر می شود و ریزش مو تشدید خواهد شد. بنابراین بهتر است همیشه موها را با آب سرد شستشو دهید یا اینکه پس از مصرف آب گرم در انتها موها را با آب سرد آبکشی کنید.

البته شامپویی که مصرف می کنید نیز بسیار حائزاهمیت است و باید با توجه به نیازهای موهایتان انتخاب و مصرف شود.

مرطوب کننده ها را فراموش نکنید:

مرطوب کننده لایه ای محافظ روی ساقه مو ایجاد می کند و جلوی آسیب های ناشی از نور خورشید را می گیرد و یا به حداقل می رساند. در زمان استفاده از سشوار و اتو مو نیز بهتر است از مرطوب کننده های محافظ استفاده کنید.

مصرف شامپوهای روشن کننده مو ممنوع:

اگر می خواهید ماندگاری رنگ مو را افزایش دهید حداقل تا یک ماه از شامپوهای روشن کننده مو استفاده نکنید. شوینده های روشن کننده ساقه مو را خشن و شکننده می کنند.

دور از نور خورشید باشید:

نور خورشید رنگ مو را کدر و کم رنگ می کند. پیش از خروج از منزل حتما از روغن های ضد آفتاب چرب و یا کلاه استفاده کنید.

رنگ موی خوب انتخاب کنید:

وقتی از رنگ مو استفاده می کنید، موهایتان شکننده تر از قبل می شوند و به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. بنابراین نیاز است که پس از رنگ کردن موها از محصولات مراقبت موهای رنگ شده استفاده کنید. مواد طبیعی همچون عسل، آووکادو، شیر نارگیل، موز، ماست، ژل آلوئه ورا، سس مایونز و روغن ویتامین E می توانند به عنوان یک ماسک طبیعی لایه ای محافظ روی ساقه ی مو ایجاد کنند.

مراقبت از موی رنگ شدهReviewed by Arayesh on Dec 25Rating: 3.0مراقبت از موهای رنگ شدهمراقبت از موهای رنگ شده. حفظ زیبایی و سلامت موهای رنگ شده. ایجاد تغییر و تنوع دادن به استایل موها می تواند در زیبایی و جذابیت چهره بسیار تاثیرگذار باشد.

مراقبت از موی رنگ شده . حفظ زیبایی و سلامت موهای رنگ شده. ایجاد تغییر و تنوع دادن به استایل موها می تواند در زیبایی و جذابیت چهره بسیار تاثیرگذار باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *