لیفت به روش لیزر
لیزر فراکشنال
آذر ۴, ۱۳۹۶
کرم لیفت
کرم لیفتینگ صورت
آذر ۵, ۱۳۹۶

درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ

درمان جای جوش

درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ

درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ

   جای جوش صورت یکی از مشکلات پوستی است که بسیار ی از دختران و پسران جوان و حتی بسیاری از افراد میانسال با آن روبرو هستند. برای درمان جای جوش صورت روش های مختلفی وجود دارد. روش میکرونیدلینگ یکی از شیوه های کاملاً مؤثر برای در مان جای جوش صورت است. در این روش با افزایش ساخت کلاژن و الاستین و همچنین تحریک فیبروبلاست ها در لایه درم پوست به هموار شدن پوست و رفع جای جوش کمک می شود. البته با نفوذ سوزن های ریز به لایه درم یک جراحت مختصر بر روی پوست ایجاد می شود که بدن به آن واکنش نشان داده و سریعاً شروع به ترمیم و بازسازی آن قسمت می کند. طی این فرایند، کلاژن و الاستین  که دو پروتئین اصلی و تقویت کننده پوست هستند تولید خواهند شد.
   حین انجام عمل میکرونیدلینگ می توان کوکتل های مزوتراپی، پی آر پی و اسید هیالورونیک را برای نفوذ به لایه درم نیز استفاده نمود. این مواد موجب تحریک و کلاژن سازی شده و به جوانسازی پوست کمک می کنند. یکی دیگر از مزایای میکرونیدلینگ که باید به آن اشاره کرد، در تمام انواع پوست و در تمام نقاط بدن و در تمام فصول سال قابل استفاده بوده و این در حالی است که استفاده از لیزرهای لایه بردار و لیزر فراکشنال در پوست های تیره و فصول گرم سال و نقاط نزدیک به چشم محدودیت ها وحتی ممنوعیت هایی نیز دارد.

درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگReviewed by سه رخ on Nov 26Rating: 3.0درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگمیکرونیدلینگ یکی از شیوه های مؤثر برای در مان جای جوش است که با کلاژن سازی و تحریک لایه درم موجب جوانسازی پوست خواهد شد. در این مقاله شما را با این روش آشنا خواهیم کرد.

میکرونیدلینگ یکی از شیوه های مؤثر برای در مان جای جوش است که با کلاژن سازی و تحریک لایه درم موجب جوانسازی پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *