درمان جای جوش
درمان جای جوش صورت با میکرونیدلینگ
آذر ۵, ۱۳۹۶
کرم لیفتینگ
قیمت کرم لیفتینگ
آذر ۵, ۱۳۹۶

کرم لیفتینگ صورت

کرم لیفت

کرم لیفتینگ صورت

کرم لیفتینگ صورت

   یکی از انواع روش های لیفتینگ صورت کرم های لیفتینگ است که یکی از روش هایی است که موجب جوانتر، سفت تر و با نشاط تر شدن پوست صورت می شود. استفاده از این کرم ها در طول زمان موجب از بین رفتن چین و چروک های صورت شده و چهره ای شاداب و جوان برای فرد ایجاد می کند. بدلیل وجود برندهای تجاری مختلف با قیمت های متفاوت انتخاب کرم لیفتینگ مناسب مشکل است و قبل از خرید می بایست اصالت کالا و کیفیت آن را بررسی کنید. شل شدگی پوست صورت معمولا بعد از سن 35 سالگی شروع شده و استفاده از کرم های لیفتینگ بدلیل وجود مکمل های مورد نیاز پوست، بعنوان یک درمان کمکی برای روش های درمانی لیفتینگ توصیه می شود و اما جایگزین این روش های درمانی نمی شود.
   بسیاری از پزشکان و حتی آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه اگر چین و چروک های سطحی و ریز را بر روی پوست فرد مشاهده کنند قبل از روش های درمانی سنگین تر استفاده از کرم های لیفتینگ را پیشنهاد می دهند. زیرا به راحتی موجب برطرف شدن این چروک ها در طول زمان خواهد شد. البته این کرم ها در صورتی نتیجه مثبتی دارند که در طولانی مدت به صورت مداوم مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از این گونه کرم ها معمولا عوارضی برای فرد نخواهد داشت اما در  صورت حساسیت و آلرژی پوستی توصیه می کنیم قبل از مصرف با پزشک معالج مشورت کنید. 

کرم لیفتینگ صورتReviewed by سه رخ on Nov 26Rating: 3.0کرم لیفتینگ صورتکرم های لیفتینگ یکی از روش های لیفت صورت هستند که روند درمانی آن ها به صورت طولانی مدت بوده و نیاز به مصرف مداوم دارد. در این مقاله شما را با این نوع کرم ها آشنا می کنیم.

کرم های لیفتینگ یکی از روش های لیفت صورت هستند که روند درمانی آن ها به صورت طولانی مدت بوده و نیاز به مصرف مداوم دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *