کرم لیفت
کرم لیفتینگ صورت
آذر ۵, ۱۳۹۶
بالیاژ-تکنیک بالیاژ مو
مراقبت از بالیاژ
آذر ۵, ۱۳۹۶

قیمت کرم لیفتینگ

کرم لیفتینگ

قیمت کرم لیفتینگ

قیمت کرم لیفتینگ

کرم لیفتینگ بر اساس برند خارجی و ایرانی آن قیمت گذاری می شود. برندهای ایرانی از قبیل کرم لیفت سینره معمولاً قیمت های مناسبی دارند اما در عوض برندهای خارجی همچون کرم لیفت لیراک قیمت بالاتری داشته و جزء مرغوب ترین برندهای خارجی محسوب می شود. البته تجویز این کرم ها بر اساس تجربه پزشک و شدت افتادگی پوست می باشد. کرم های لیفتینگ ممکن است حاوی الاستین و کلاژن بوده اما این مواد نمی توانند با الاستین و کلاژن موجود در پوست یکی شوند که به تولید و ترمیم آن ها کمک کنند. زیرا ابعاد الاستین و کلاژن بزرگتر از آن هستند که بتوانند از سطح پوست نفوذ کنند.
   در واقع کرم های سفت کننده پوست حاوی  آنتی اکسیدان و موادی هستند که یک پوشش سفتی بر روی پوست ایجاد می کنند و  بطور موقت موجب سفت شدن پوست خواهند شد و بعد از انجام روش های درمانی لیفتینگ جذب این کرم ها به لایه های عمقی پوست راحت تر بوده و بعنوان یک درمان مکمل برای درمان های لیفتینگ محسوب می شوند. قیمت های کرم های لیفتینگ بر اساس میزان حجم کرم، کیفیت و اصالت کالا و برند تولیدی آن متفاوت بوده و با توجه به تغییر نرخ محصولات مراقبت پوست قیمت های آن ها متغیر است. 

قیمت کرم لیفتینگReviewed by سه رخ on Nov 26Rating: 3.0قیمت کرم لیفتینگقیمت کرم های های لیفتینگ باتوجه به نوع کرم و میزان کیفیت و برندی که دارند در بازار متفاوت بوده و معمولاً کرم های خارجی این محصول گرانقیمت تر هستند. در این مقاله قیمت های کرم های لیفتینگ را بررسی می کنیم.

قیمت کرم های های لیفتینگ باتوجه به نوع کرم و میزان کیفیت و برندی که دارند در بازار متفاوت بوده و معمولاً کرم های خارجی این محصول گرانقیمت تر هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *