رفع چین و چروک صورت
ماساژ رفع چین و چروک صورت
آذر ۶, ۱۳۹۶
لیفت صورت با نخ
عوارض بالقوه‌ی لیفت با نخ
آذر ۶, ۱۳۹۶

درمان خانگی چین و چروک

رفع چین و چروک

درمان خانگی چین و چروک

درمان خانگی چین و چروک

ترس بیشتر انسان ها از پیری است. این ترس بیشتر برای خانم ها وجود دارد. زیرا فکر می کنند با پیر شدن و چین و چروک و کدر شدن پوست زیبایی خود را از دست می دهند. البته این موضوع تا حدی صحت دارد. اما با مراقبت خوب، داشتن برنامه غذایی سالم و ورزش منظم می توانید این مشکل را چندین سال عقب بیندازید. قبل از هر چیز باید استرس را کنار گذاشته و همیشه شاد و خوشحال باشید. عواملی همچون آلودگی هوا، رژیم غذایی، محل زندگی و غیره نیز می تواند تأثیر زیادی در ایجاد چین و چروک داشته باشد. در ادامه روش هایی ساده و کاملاً خانگی برای رفع چین و چروک به شما آموزش می دهیم. 
- صورت خود را با آب ولرم شسته و با یک حوله زبر خشک کنید. شب ها ترکیبی از کرم شیر و چند قطره لیمو روی آن بمالید تا کاملاً جذب پوست شود. پس از نیم ساعت آن را بشویید. اگر به مدت ۲۰ تا ۱۵ روز به صورتع منظم این روش را انجام دهید، شاهد برطرف شدن چین و چروک ها  و لکه های تیره پوست خواهید بود.
- پوست صورت را به آرامی با روغن زیتون ماساژ دهید. روغن زیتون یک درمان طبیعی بسیار عالی برای چین و چروک است.
- آب سرد مانع  از ایجاد چین و چروک می شود. پوست صورت را بلافاصله بعد از شستن خشک نکنید. درعوض با دست روی آن بمالید تا کمی از آب جذب پوست گردد.
- به مدت دو هفته روزی یک لیوان آب هویج میل کنید.    
- یک تکه پاپایا (انبه هندی) برداشته و روی پوستتان بزنید سپس صورت خود را بشویید. استفاده روزانه این میوه روی پوست موجب از بین رفتن چین و چروک شده و پوست صورت را روشن تر می کند. بهتر است روی گردن خود نیز از این میوه زده و ماساژ دهید. اینکار پوست گردن را روشن کرده و چین و چروک های آن را از بین خواهد برد.
- یک تکه خیار در اطراف چشم ها و پیشانی قرار دهید و سپس دراز بکشید. به مدت دو هفته اینکار را انجام دهید آنگاه شاهد از بین رفتن چین و چروک های چشم و پیشانی خواهید بود.
- روی صورت خود آب لیمو بزنید. کشیدن پوست لیمو را روی صورت موجب نرم شدن و زیباتر شدن آن خواهد شد.
- برخلاف جهت چین و چروک ها باید پوست را ماساژ دهید. پیشانی را از پایین به بالا و به سمت کناره های صورت ماساژ دهید.
- در رژیم غذایی خود به میزان زیاد از سبزیجات و میوه ها استفاده کنید.
- از استرس و فشارهای روحی دوری کرده و سعی کنید همیشه خود را سرگرم نگه دارید. زیرا وقتی سرگرم باشید کمتر به مشکلات و موضوعات مختلف فکر خواهید کرد.

درمان خانگی چین و چروکReviewed by سه رخ on Nov 27Rating: 3.0درمان خانگی چین و چروکبرای رفع چین و چروک های صورت و پوست می توان از روش های خانگی بدون هیچگونه عوارضی استفاده کرد. در این مقاله درمان خانگی چین و چروک صورت را بررسی می کنیم.

برای رفع چین و چروک های صورت و پوست می توان از روش های خانگی بدون هیچگونه عوارضی استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *