تقویت موها با حنا
ویتامینه مو با برگ حنا
آذر ۶, ۱۳۹۶
رفع چین و چروک
درمان خانگی چین و چروک
آذر ۶, ۱۳۹۶

ماساژ رفع چین و چروک صورت

رفع چین و چروک صورت

ماساژ رفع چین و چروک صورت

ماساژ رفع چین و چروک صورت

   طبق نوشته های پیشین یکی از روش های مناسب و بسیار ساده برای رفع چین و چروک های صورت استفاده از ماساژ پوست است. منظور از ماساژ صورت، ماساژ پوستدر خلاف جهت چین و چروک ها است. به این گونه که پیشانی را از قسمت پایین به بالا و به سمت کناره های صورت ماساژ دهید. از جمله کاربردی ترین شیوه های پیشگیری از ابتلا به چروک پوست، ماساژ صورت و عضلات اطراف چشم، پیشانی و دهان است. اگر خانم های جوان از سنین 25-26 سالگی ماساژ شبانه صورت را به شیوه صحیح و به صورت مداوم انجام دهند، به راحتی می توانند از بروز چین و چروک در صورت خود تا پایان مراحل میانسالی و حتی اواخر دهه 50 نیز جلوگیری کنند.
   روغن ماهی یکی از روغن های کاملاً طبیعی است که درمانگران سنتی چینی آن را برای ماساژ صورت پیشنهاد می دهند که بسیار تأثیرگذار است. برای این منظور کافی است با مقدار کمی از روغن ماهی سر انگشتان دست را آغشته کرده و عضلات صورت کنار لب ها، عضلات گونه، ابروها و اطراف چشم ها را به آرامی ماساژ داد. حتی می توان برای انجام ماساژ دقیق و مناسب عضلات صورت، از مشاور یا کتاب هایی که در این زمینه منتشر شده، کمک گرفت. بسیاری از کلینیک های زیبایی و آرایشگاه ها خدمات ماساژ پوست را به صورت حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهند. انجام ماساژ چه در منزل و چه در آرایشگاه باید به صورت مداوم انجام گیرد تا مانع از ایجاد چین و چروک شده و یا چروک های سطحی ایجاد شده در پوست را از بین ببرد.

ماساژ رفع چین و چروک صورتReviewed by سه رخ on Nov 27Rating: 3.0ماساژ رفع چین و چروک صورتیکی از شیوه های بسیار مؤثر و ساده رفع چین و چروک صورت، انجام ماساژ بر روی پوست است. در این مقاله شما را با این روش آشنا می کنیم.

یکی از شیوه های بسیار مؤثر و ساده رفع چین و چروک صورت، انجام ماساژ بر روی پوست است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *