موی کاشت ریش و سبیل
موهای اهدایی برای کاشت ریش و سبیل
آذر ۶, ۱۳۹۶
رفع چین و چروک صورت
ماساژ رفع چین و چروک صورت
آذر ۶, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با برگ حنا

تقویت موها با حنا

ویتامینه مو با برگ حنا

ویتامینه مو با برگ حنا

   یکی از گیاهان طبیعی برای درمان و تقویت ریشه های مو گیاه برگ حنا است. برگ حنا رنگ طبیعی موها را بازیابی می کند و علاوه بر افزایش نرمی و استحکام موها، به مرور موجب پرپشت شدن و ضخیم‌ شدن موی سر نیز می گردد. بسیاری از زنان در زمان های قدیم برای تقویت موهای خود از برگ حنا استفاده می کردند. امروزه بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه نیز این گیاه را برای ویتامینه و تقویت کردن موها پیشنهاد می دهند.  یک مشت برگ حنای تازه را با مقداری آب ترکیب کرده تا یک خمیر نرم و یک دست حاصل شود. سپس این ترکیب را حدود دو ساعت به حال خود رها کرده و بعد از گذشت این مدت، خمیر حنای حاصل را به موهای خود بزنید. سپس سر را با کلاه مخصوص رنگ‌ مو پوشانده و چند ساعتی تأمل کنید. بعد می توانید موها را با شامپو شسته تا حنای اضافه از لابلای موها خارج گردد.
   روش دیگر ترکیب پودر حنا با مقداری آب است به میزانی که غلظت ترکیب چیزی شبیه به ماست شود. می توانید به جای آب نیز از مقداری چای سبز استفاده کنید. خمیر به دست آمده را یک شب به حال خود گذاشته و روز بعد یک تخم‌مرغ خام و دو قاشق چای خوری آبلیمو را به آن اضافه نمایید. خمیر حنا را به موها زده و اجازه دهید کاملا خشک شود. سپس موها را شامپو کنید و خوب با آب شستشو دهید.
توجه: حنا رنگ بسیار قوی دارد به همین دلیل موقع استفاده از آن حتما دستکش بپوشید تا از قرمز شدن دست‌ها جلوگیری گردد.

ویتامینه مو با برگ حناReviewed by سه رخ on Nov 27Rating: 3.0ویتامینه مو با برگ حنابرگ حنا یکی از گیاهان دارویی است که از زمان گذشته برای تقویت پوست و مو توسط زنان استفاده می شده است. در این مقاهل شما را با این ماسک گیاهی آشنا می کنیم.

برگ حنا یکی از گیاهان دارویی است که از زمان گذشته برای تقویت پوست  و مو توسط زنان استفاده می شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *