رفع چین و پچروک
ماسک رفع چین و چروک
آذر ۶, ۱۳۹۶
تقویت موها با حنا
ویتامینه مو با برگ حنا
آذر ۶, ۱۳۹۶

موهای اهدایی برای کاشت ریش و سبیل

موی کاشت ریش و سبیل

موهای اهدایی برای کاشت ریش و سبیل

موهای اهدایی برای کاشت ریش و سبیل

  موهای اهدایی جهت کاشت ریش و سبیل آقایان از پوست سر جدا شده و معمولاً در بستر جدید خود درست مانند مو های طبیعی صورت، دقیقاً با همان ویژگی‌ ها رشد کرده و می‌توانند مانند سایر موهای صورت تراشیده و اصلاح شوند. گاهی اوقات مشابه ترین موها به موی صورت در اطراف سر قرار گرفته و گاهی هم در موهای پشت سر یافت می شود. بعد از انجام عمل پیوند، موها دائمی خواهند بود. برای ایجاد یک ظاهر طبیعی، موها در گرافت‌ هایی شامل یک یا دو تار مو پیوند زده خواهند شد، که بستگی به رشد مو های طبیعی صورت نیز دارد.
   اقدامات دیگری که جهت طبیعی‌ تر شدن نتیجه‌ی عمل جراحی می توان انجام داد عبارتند از قرار دادن گرافت‌ ها در زاویه و جهت دقیق، استفاده از گرافت‌ های تمام میکروسکوپی که می‌ توان آن‌ ها را در کوچک ترین برش‌ های پوست جای داده تا کمترین آثار جای زخم ممکن روی پوست باقی بماند و همینطور از نظر زیبایی شناختی هر تار موی خاکستری موجود در ناحیه‌ ترمیم شده، دارای پراکندگی مناسبی باشد. در نظر داشته باشید که این مو های منتقل شده و پیوند شده به پوست صورت، برای پیوند مجدد به پوست سر قابل استفاده نخواهند بود و اگر بیمار تمایل به ترمیم هر گونه الگوی طاسی مردانه‌ احتمالی در آینده داشته باشد، در نهایت موی کمتری برای این عمل جراحی در اختیار خواهد داشت.

موهای اهدایی برای کاشت ریش و سبیلReviewed by سه رخ on Nov 27Rating: 3.0موهای اهدایی برای کاشت ریش و سبیلجهت انجام عمل جراحی کاشت سبیل و ریش از موهای کنارسر و یا پشت سر استفاده می کنند زیرا شباهت زیادی به موهای ریش و سبیل دارد. در این مقاله در مورد موهای قابل استفاده در کاشت ریش و سبیل صحبت خواهیم کرد.

جهت انجام عمل جراحی کاشت سبیل و ریش از موهای کنارسر و یا پشت سر استفاده می کنند زیرا شباهت زیادی به موهای ریش و سبیل دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *