بالیاژ - تکنیک بالیاژ
بالیاژ مو
آذر ۵, ۱۳۹۶
موی کاشت ریش و سبیل
موهای اهدایی برای کاشت ریش و سبیل
آذر ۶, ۱۳۹۶

ماسک رفع چین و چروک

رفع چین و پچروک

ماسک رفع چین و چروک

ماسک رفع چین و چروک

   وقتی که افراد پا به سن می گذارند بدن نشانه هایی را از خود بروز می دهد که یکی از این نشانه ها چین و چروک و شلی پوست است. این چین و چروک ها به دلیل کمبود کلاژن و الاستیسته در پوست پدید می آیند، که بخشی از آن مربوط به افزایش سن و بخش دیگر مربوط به نور آفتاب است. بسیاری از افراد تمایل دارند که جوانی پوست خود را برای مدت طولانی تر حفظ کنند. توصیه ما به این افراد استفاده از ماسک های طبیعی و خانگی است که به صورت طبیعی روند پیری وشلی پوست را به تأخیر می اندازند. یکی از مؤثرترین و قوی ترین ماسک ها برای رفع چین و چروک های صورت ماسک خیار و سفیده تخم مرغ است. در ادامه روش تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.
مواد اولیه:
- یک عدد خیار متوسط تازه
- یک عدد سفیده تخم مرغ
ابتدا باید خیار را شسته و پوست بکنید. سپس آن را به دو نیم قسمت کنید و یک نیم آن را تکه تکه و داخل مخلوط کن با سرعت متوسط مخلوط کرده تا پوره ای به دست آید. سپس داخل آب میوه گیری ریخته و با قاشق له کنید. تا جایی که ممکن است آب خیار را به صورت کامل بگیرید. حال سفیده تخم مرغ را خوب با آب خیار مخلوط کرده تا ماسک جوان سازی پوست آماده شود.
نحوه مصرف:
این ترکیب را باید روی محل مورد نظر به مدت 15 دقیقه قرار داده و سپس با آب سرد بشویید. برای به دست آوردن نتایج بهتر باید این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید.
   تخم مرغ فواید زیادی برای سفتی پوست داشته و همچنین خیار موجب بازسازی پوست خواهد شد. به علاوه خیار منبع مناسبی از آنتی اکسیدان ویتامین ث و ک بوده و از آزاد شدن رادیکال های آزاد که یکی از موارد مهم در پیری و آسیب به پوست است جلوگیری خواهد کرد. یکی دیگر از ترکیب های مهم موجود در خیار سیلیکا می باشد که محرک رشد بافت های محافظ بوده و از چین وچروک ها جلوگیری خواهد کرد. هر دوی این مواد توانایی جلوگیری از چین و چروک و شلی پوست را داشته و به جوانسازی و سفتی پوست کمک خواهند کرد.

ماسک رفع چین و چروکReviewed by سه رخ on Nov 27Rating: 3.0ماسک رفع چین و چروکبرای رفع چین و چروک ها صورت می توان از ماسک های خانگی و طبیعی استفاده کرد. در این مقاله این ماسک را به شما معرفی می کنیم.

برای رفع چین و چروک ها صورت می توان از ماسک های خانگی و طبیعی استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *