میکرودرم
نکاتی در مورد میکرودرم
تیر ۳۱, ۱۳۹۷
انواع پوست
راه تشخیص نوع پوست
مرداد ۱, ۱۳۹۷

درمان موی خشک

درمان مو خشک

مو خشک

درمان مو خشک :

یک راه بسیار خوب برای درمان موی خشک استفاده از ماسک مو یا نرم کننده ویتامینه مو است . روش درمان این است که ماسک مو یا ویتامینه مو را به مقدار زیاد و کافی به موهای تان بزنید تا عمیقا به خورد موهای شما برود. این کار را یک بار در هفته ، یا دو بار در یک ماه برای حفظ موهای سالم و هیدراته انجام دهید. بسیاری از نرم کننده یا ماسک موی قوی و عمیق وجود دارد که می توانید در فروشگاه لوازم آرایش آنرا خریداری کنید.

برای این کار برخی جایگزین خانگی هم وجود دارد. اگر میخواهید رطوبت و نرمی را به موهایتان اضافه کنید، باید از ماسک مو و نرم کننده هایی استفاده کنید که سیتیل، استاریل و سدیم  داشته باشند. اگر شما در حال تلاش برای تقویت موهای خود هستید، باید مواد تشکیل دهنده مانند کراتین، اسیدهای آمینه، پروتئین های هیدرولیز شده و حنا را جستجو کنید. هنگامی که نرم کننده و ماسک مو عمیق خود را بر روی موهای تان اعمال میکنید، باید انتظار داشته باشید که آن را برای 5-30 دقیقه نگه دارید. این به موی شما اجازه می دهد تا مواد مغذی و خواص هیدراتاسیون ماسک مو را جذب کند.

درمان موی خشکReviewed by سه رخ on Jul 22Rating: 3.0درمان موی خشکبهترین راه برای درمان موی خشک کدام است؟ این مقاله آموزشی را بخوانید.

یکی از راه های درمان موی خشک ، رنگ شده و دکلره شده استفاده عمیق از نرم کننده های مو است . این مقاله آموزشی را بخوانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *