درمان مو خشک
درمان موی خشک
تیر ۳۱, ۱۳۹۷
آشنایی با کرم پودر آرایشگاه زنانه
راه و روش خرید کرم پودر
مرداد ۱, ۱۳۹۷

راه تشخیص نوع پوست

انواع پوست

مراقبت از انواع پوست

راه تشخیص نوع پوست :

        اولین مرحله برای تشخیص نوع پوست این است که یک روش مراقبت از پوست، مخصوص پوست تان را بدانید . پوست هر کس منحصر به فرد است، بنابراین آنچه که برای فرد دیگری کار می کند ممکن است برای شما کار نکند. نگاهی طولانی و سخت به پوست خود بیاندازید و تصمیم بگیرید که آیا پوست شما طبیعی، حساس، خشک، چرب یا ترکیبی از آن است.

  • اگر پوست نرمال دارید، خوش شانس هستید! پوست شما چرب نمیشود، منافذ پوست شما کوچک است، تن پوست شما به نظر میرسد و شما به ندرت از شکستها رنج میبرید.

  • پوست حساس بسیار واکنش پذیر است - بسته به شرایط آب و هوایی، شیوه زندگی و محصولات مورد استفاده شما ممکن است خشک، خارش یا تحریک شود.

  • پوست خشک معمولا بعد از تمیز شدن احساس سختی می کند و می تواند از ناهمواری یا سفت شدن رنج بکشد، به خصوص هنگامی که در معرض هوای سرد و یا هوای خشک قرار بگیرد. پوست خشک مستعد چروک شدن است.

  • پوست روغنی می تواند در عرض یک ساعت پس از شستشو، چرب و براق شود. روغن ممکن است حتی از طریق آرایش شما نفوذ کند و موجب لغزش شود. پوست روغنی مستعد ابتلا به لکه های لکه و شکاف است و دارای حفره های قابل مشاهده است.

  • پوست ترکیبی به این معنی است که پوست شما می تواند خشک و چرب باشد. ممکن است در اطراف لبه ها پوسته پوسته و خشن باشد، اما در امتداد t-zone (پیشانی، بینی و چانه) چرب است. پوست ترکیبی تنها در ناحیه t منطقه ظاهری قابل مشاهده دارد.
راه تشخیص نوع پوستReviewed by آرایشگاه زنانه on Jul 23Rating: 2.5راه تشخیص نوع پوستانواع پوست وجود دارد. راه تشخیص نوع پوست تان را یاد بگیرید.

راه تشخیص نوع پوست،آرایش پوستبرای اینکه پوست خوبی داشته باشید باید راه مراقبت و درمان آن را بدانید. برای شروع باید نوع پوست خود را بشناسید. در این مقاله آموزشی راه تشخیص نوع پوست تان را بدانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *