تقویت ریشه مو
روش های خانگی تقویت ریشه مو
دی ۲۰, ۱۳۹۷
آرایش عروس
مدل آرایش عروس اروپایی ۲۰۱۹
دی ۲۱, ۱۳۹۷

دلیل اصلی ترک ناخنها

ترک ناخن

دلیل اصلی ترک ناخنها

دلیل اصلی ترک ناخنها

   بسیاری از خانم ها از شکننده بودن ناخن های خود شکایت دارند و هر بار که به آرایشگاه مراجعه می کنند در مورد ترک های ناخن خود و تقویت ناخن ها سوال می پرسند که چه کاری انجام دهند تا ناخن ها قوی تر شوند. اما قبل ار هر نوع درمان و یا اقدامی شما باید بدانید دلیل اصلی ترک ناخن ها چیست . در واقع دلیل اصلی ترک ناخن ها به استفاده مداوم شخص از آب، مثلا شست و شوی ظرف ها و یا شستن حمام و دستشویی و… بستگی دارد و البته استفاده از لاك پاک‌ كن‌ ها هم شدت آن را افزایش خواهند داد. ترک خوردن ناخن‌ ها معمولاً نشانه‌ کمبود ویتامین، مواد معدنی و دیگر مواد غذایی نیست. بسیاری از افراد ترک های ناخن را ناشی از مشکلات رزیم غذایی می دانند که این امر کاملا غلط است. برای جلوگیری از ترک خوردن ناخن ها سعی کنید با ملایمت با آنها رفتار کنید.
   هنگامی كه به طور مداوم با آب یا مواد شیمیایی کار می‌ كنید، از دستكش های پلاستیكی با رویه كتان استفاده نمایید. از شست و شوی زیاد و بی رویه دستها بپرهیزید. از چسب یا لاك ناخن برای ترمیم ناخن های ترك خورده استفاده نمایید. بیشتر از دو بار در ماه از لاك پاك‌ كن استفاده نكنید. در صورت استفاده، از نوع بدون استون آن استفاده كنید. از آرایش زیاد ناخن خودداری کنید. بعد از هر بار استفاده از آب یا لاك پاك‌ كن از لوسیون های نرم كننده دست و ناخن استفاده كنید. به طور مرتب و منظم ناخن های خود را آراسته نگه دارید و با سوهان به ملایمت گوشه‌ های ناخن ها را به صورت هلال درآورید. اگر با روش های پیشنهادی نتیجه نگرفتید، به پزشك متخصص مراجعه نمایید. 

دلیل اصلی ترک ناخنهاReviewed by آرایشگاه on Jan 11Rating: 2.5دلیل اصلی ترک ناخنهابسیاری از خانم ها در مور ناخن ها و شکننده بودن آن ها دچار مشکلاتی هستند که می توان با یافت علت مشکل آن ها را برطرف نمود. در این مقاله دلیل اصلی ترک ناخنها را بررسی می کنیم.

بسیاری از خانم ها در مور ناخن ها و شکننده بودن آن ها دچار مشکلاتی هستند که می توان با یافت علت مشکل آن ها را برطرف نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *