درمان ناخن، آسیب ناخن
انواع آسیب های ناخن و روش های درمان آن (قسمت۱)
آذر ۷, ۱۳۹۷
روغن بچه
روغن بچه برای زیبایی پوست و مو
آذر ۷, ۱۳۹۷

راز زیبایی زنان برزیلی

زنان برزیلی

راز زیبایی زنان برزیلی

راز زیبایی زنان برزیلی

   مدل های برزیلی یکی از درخشان ترین مدل ها در میان سایر افراد هستند و زیبایی این مدل ها در همه جای دنیا زبانزد است! این زیبایی قطعا نتیجه یک فرهنگ زیبایی مخصوص به این کشور بوده و معمولا بر روی زیبایی طبیعی متمرکز هستند. زنان برزیلی معمولا از سنین بسیار کم نحوه مراقبت از پوست خود را آموزش می بینند و به این ترتیب تا پایان عمر بهترین مراقبت را از پوست و زیبایی خود دارند. در این مطلب سعی داریم راز زیبایی زنان برزلی را برملا کنیم.
- ماساژ
   نوع خاصی از ماساژ که با نام lymphatic drainage معروف است در برزیل بسیار پرکاربرد است. در این ماساژ، آب اضافی بدن را از بین می برند و به معنای واقعی کلمه باعث ایجاد شکل و ظاهر خیلی خوب و زیبایی برای بدن می شوند. خانم های برزیلی معمولا هفته ای یک بار از این ماساژ استفاده می کنند تا پوستی درخشان، انعطاف پذیر و سیستم لنفاوی سالمی داشته باشند. این ماساژ در اوایل قرن 20 در فرانسه نیز مورد استفاده قرار گرفت و برای اولین بار تاثیر خیلی خوبی در افرادی که دارای مشکلات ایمنی بودند، داشت. تاثیری که این ماساژ بر روی پوست دارد در درجه دوم از اهمیت قرار دارد. در این روش، تمام غدد لنفاوی موجود در چهره و بدن ماساژ داده می شوند و باعث از بین رفتن سموم ذخیره شده در بدن خواهد شد و به این ترتیب کمک می کند تا پوستی سالم تر و زیباتر داشته باشند.
- آب نارگیل
   آدریانا لیما مدل معروف ویکتوریا سکرت می گوید که حداقل روزی یک لیوان آب نارگیل می نوشد. آب نارگیل نه تنها یک نوشیدنی پرطرفدار در برزیل بوده و با آب و هوای این کشور سازگار است بلکه دارای ترکیبات ضدپیری مختلفی از جمله سیتوکینین (cytokinins) است. علاوه بر این دارای مواد معدنی ضروری از جمله منیزیم، روی، آهن و همچنین مجموعه ای کامل از ویتامین های گروه B است که برای سلامت پوست لازم و حیاتی می باشند.
- شِن (Sand)
   اهمیت لایه برداری از پوست برای حفظ سلامت و زیبایی پوست برای همه افراد روشن و واضح است. زنان برزیلی تمایل دارند که لایه برداری از پوست را با استفاده از شن انجام دهند! اگر در ساحل دریا هستید فقط کافی است مقدار کمی از شن و ماسه ساحل را با انگشتان دست برداشته و آهسته روی پوست ماساژ دهید. شن و ماسه خشک ساحل معمولا خیلی خشن و زبر هستند و ممکن است دارای باکتری باشند. بهتر است از شن های خیس و مرطوب استفاده کنید. این شن های مرطوب نه تنها تمیز هستند بلکه دارای مواد معدنی مختلفی نیز می باشند که کمک میکنند تا لایه برداری خوبی از پوست صورت انجام شود.
- هویج
   هویج سرشار از بتاکاروتن (نوعی ویتامین A) است که برای پوست خیلی مفید می باشد. این ویتامین موجب می شود تا سلول های پوستی سالم بمانند. علاوه بر این هویج حاوی ویتامین C نیز است. این ویتامین یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان های موجود در طبیعت است که سرعت روند پیری را کاهش می دهد و به طور ویژه در پوست باعث افزایش کلاژن سازی شده و کمک می کند تا پوستی انعظاف پذیرتر داشته باشید. 
- آبمیوه ها و متخصصین پوستی
   زنان برزیلی معمولا میوه و سبزی بسیار زیادی مصرف می کنند. آن ها اهمیت مواد معدنی و ویتامین های موجود در میوه و سبزیحات برای حفظ سلامت پوست را می دانند و با اطمینان خاطر این خوراکی های طبیعی را در برنامه غذایی روزانه خود قرار می دهند. علاوه بر این میوه های خاصی مانند acai و acerola در کشور برزیل وجود دارد که محتوای مواد معدنی و ویتامین آن بسیار بالاست. زنان برزیلی معمولا در کنار استفاده از ماسک های خانگی، به طور منظم به متخصصان پوستی مراجعه می کنند. این متخصصان معمولا دستورالعمل های خاصی برای مراقبت از پوست دارند که برای هر فرد متفاوت می باشد.
- مراقبت از موها با آووکادو
   زنان برزیلی معمولا هزینه های زیادی را صرف مراقبت از موهای خود می کنند و در کنار تمام مراقبت هایی که دارند استفاده از ماسک آووکادو، یکی از اسرار زیبایی و درخشش موهای زنان برزیلی است! آووکادو حاوی روغن طبیعی است و رطوبت مورد نیاز موهای خشک شده را تامین می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که میوه آووکادو را له کرده و روی موها ماساژ دهید، موها را با یک کلاه پلاستیکی پوشانده و اجازه دهید این مواد به مدت 30 دقیقه روی موها باقی بمانند. 

راز زیبایی زنان برزیلیReviewed by سه رخ on Nov 28Rating: 3.0راز زیبایی زنان برزیلیزنان برزیلی در بین زنان دنیا در زیبایی و جذابیت مشهور هستند که این زیبایی و جذابیت خود را مدیون چند ماده طبیعی می باشند که در واقع راز زیبایی آن ها است. در این مقاله این راز را به شما آموزش می دهیم.

زنان برزیلی در بین زنان دنیا در زیبایی و جذابیت مشهور هستند که این زیبایی و جذابیت خود را مدیون چند ماده طبیعی می باشند که در واقع راز زیبایی آن ها است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *