مراقبت از مژه مصنوعی
روش های افزایش طول عمر مژه مصنوعی
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷
بهترین کرم پودر فصل بهار
کرم پودر مناسب فصل بهار
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷

راهنمای انتخاب ماسک مو

روش انتخاب ماسک موی مناسب

راهنمای انتخاب ماسک مو

راهنمای انتخاب ماسک مو

   برای انواع مو، ماسک موهای مختلفی وجود دارد. قبل از انتخاب ماسک مو باید نوع موی خود را بشناسید و سپس ماسک مناسب آن را انتخاب کنید. در ادام راهنمای انتخاب ماسک مو را به شما آموزش می دهیم: 
- ماسک برای موهای نازک
   موهای نازک معمولا به خودی خود نرم می باشند اما نه به این معنی که به رطوبت‌ رسانی نیازی ندارند، به ویژه اگر این موهای نازک، وز هم باشند. برای چنین موهایی باید طول مو را تا انتها ماسک بزنید. البته نباید بیشتر از دو تا سه دقیقه اجازه دهید ماسک روی موها بماند.
- دستورالعمل را بخوانید
   قبل از اینکه یک ماسک مو را بخرید، حتما دستور‌العمل مندرج روی آن را مطالعه کنید. بعضی از آنها ماسک‌ های قوی‌ می باشند که نیازمند مصرف روزانه هستند و در عین حال هر روز باید زمان بسیاری برای استفاده از آنها صرف کنید. برخی دیگر فقط کافی است سه تا چهار دقیقه روی موها بمانند و بعضی دیگر زمان‌ های نیم سعته نیاز دارند. با توجه به همین دستورالعمل ماسکی را انتخاب کنید که با سبک و شرایط زندگی شما هماهنگ است.
- ماسک برای موهای فر
   موهای فر به این معروفند که معمولا مدیریت کردن آن ها کار بسیار سختی است. ماسک‌ هایی که از نارگیل، آووکادو و روغن آرگان تهیه شده اند به نرم کردن موهای فر کمک می کنند  و موجب می شوند زیبایی این نوع موها به چشم بیاید.
- ماسک برای موهای خشک و وز
   برای این مدل موها، ماسک‌ های کراتینه بهترین پیشنهاد می باشند چون برای مدت طولانی‌ تری رطوبت موها را حفظ خواهند کرد. حدود 10 دقیقه ماسک را روی موها بگذارید تا به بهترین شکل ممکن رطوبت‌ رسانی انجام شود.
- تمرکز بر سر موها
   هر قدر هم که به موها رسیدگی کنید و مراقبت منظمی از آنها داشته باشید، باز هم سر موها مستعد آسیب‌ های جدی هستند؛ بنابراین آنها به مراقبت بیشتری نیاز دارند. استفاده روزانه از ماسک مو برای سر موهای آسیب‌ دیده می‌تواند بسیار مؤثر باشد، زیرا شما به صورت روزانه موها را رطوبت رسانی می کنید بنابراین مانع از خشکی و ایجاد موخوره در آن ها می‌ شوید.
- ماسک برای موهای رنگ‌ شده
   هر نوع مویی اگر رنگ‌ شده باشد مقداری بیشتر از اندازه طبیعی به رطوبت احتیاج دارد. در این صورت است که درخشندگی موها باقی خواهد ماند وگرنه خشک شدن مو موجب از بین رفتن درخشش آن می شود؛ به‌خصوص به سر موها که زودتر خشک می‌شود حتما ماسک بیشتری بزنید.
- ماسک، هفته‌ای یک‌بار
   زمانی که نشانه‌های خشکی را در موهای خود مشاهده کر دید ، بهتر است مراقبت از مو را چندین برابر کنید چون این احتمال وجود دارد که موهای شما به طور روزانه صدمه ببینند. تغییرات آب و هوایی، نوسانات هورمونی، استرس، رژیم غذایی، مسافرت هوایی، سیستم‌ های تهویه هوا، وسایل آرایشی مو و استفاده از دارو همگی از عواملی می باشند که می‌ توانند روزانه به موهایتان آسیب برسانند. دقیقا به همین دلیل است که باید حداقل هفته‌ ای یک‌بار از ماسک مو استفاده کنید تا موها بتوانند در برابر این همه کنش، عکس العمل مناسبی نشان دهند و درواقع از خودشان دفاع کنند.
- ماسک‌های چرب برای موهای خشک
   آب چربی مو را از بین می‌ برد؛ بنابراین برای موهای خشک بیشتر از ماسک‌ های روغنی استفاده کنید. البته مدت تغذیه موهای شما از ماسک‌ های روغنی کمی طولانی‌ تر از سایر ماسک‌ ها است؛ یعنی شما باید 20 دقیقه این ماسک را روی سر خود بگذارید اما نتیجه آن باور نکردنی است.
راهنمای انتخاب ماسک موReviewed by سه رخ on Jun 3Rating: 3.0راهنمای انتخاب ماسک موهر زن و مردی با توجه به نوع موهای خود و شرایط زندگی و سلامت بدن باید از ماسک موی مناسب برای تقویت و مراقبت از موهای خود استفاده نماید. در این مقاله راهنمای انتخاب ماسک مو را به شما آموزش می دهیم.

هر زن و مردی با توجه به نوع موهای خود و شرایط زندگی و سلامت بدن باید از ماسک موی مناسب برای تقویت و مراقبت از موهای خود استفاده نماید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *