روش انتخاب ماسک موی مناسب
راهنمای انتخاب ماسک مو
خرداد ۱۳, ۱۳۹۷
انواع هایلایت صورت
انواع روش های هایلایت در آرایش صورت
خرداد ۱۴, ۱۳۹۷

کرم پودر مناسب فصل بهار

بهترین کرم پودر فصل بهار

کرم پودر مناسب فصل بهار

کرم پودر مناسب فصل بهار

   کرم پودر محصولی پوشاننده برای پوست است. در واقع یکی از مهمترین دلایلی که خانم ها را وادار به استفاده از کرم پودر می کند لک هایی است که به مرور زمان و در اثر عوامل خارجی روی پوست ایجاد می شود. اما بسیاری از خانم ها به این نکته توجه ندارند که کرم پودر فاقد چربی و سبک را انتخاب کنند. در فصل بهار هوا به نسبت خنک تر است و خانم ها برای انتخاب کرم پودر آرایشی می توانند کرم پودرهای سبک را انتخاب کنند. 
کرم پودر سبک با پوشش دهی خوب
   برای فصل زمستان یک فونداسیون صورت آبرسان با کاور کنندگی بالا مناسب می باشد اما در فصل بهار نیازی به زیرسازی غلیظ پوست برای آرایش نیست. در فصل بهار شما باید کرم پودری را انتخاب کنید که بافتی نرم و سبک دارد و فقط سطح پوست را پوشش دهد، نیاز دارید. 
- انتخاب کرم پودر مناسب و سبک
   عوض کردن کرم مرطوب کننده و کرم پودر در فصل بهار، یکی از بهترین راه ها برای داشتن پوستی تازه و شاداب است. یکی از بهترین راه ها استفاده از کرم پودری سبک برای داشتن صورتی شاداب و درخشان است که به پوست زیبایی طبیعی می بخشد. از آن جایی که در فصل بهار هوا گرم تر است بهتر است از فونداسیون سبک برای پوست استفاده نمایید اما حتما قبل از آن کرم ضدآفتاب مناسبی را بر روی پوست بزنید.
- ترکیب کردن کرم پودر با هایلایتر
   اگر دوس ندارید کرم پودر مورد علاقه ی زمستانی خود را عوض کنید، می توانید مقدار اندکی از آن را با یک سرم یا مرطوب کننده سبک ترکیب کرده و به پوست بزنید زیرا هم حالت پوشش دهی خود را حفظ کرده و هم حالت بهاری دارد. می توانید کمی هایلایتر مایع نیز در ترکیب آن اضافه کنید که درخششی جذاب به صورت ببخشد. هایلایتر ها را می توان به صورت جداگانه بر روی پوست و کرم پودر نیز استفاده کرد. اما ترکیب آن با کرم پودر زمستانی موجب سبک تر شد ن بافت آن کرم پودر خواهد شد. 

کرم پودر مناسب فصل بهارReviewed by سه رخ on Jun 3Rating: 3.0کرم پودر مناسب فصل بهاربا رسیدن فصل بهار خانم ها باید دقت کنند که کرم پودر آرایشی خود را متناسب با فصل تغییر دهند و از کرم هایی با بافت نرم و سبک و پوشش دهی مناسب استفاده کنند. در این مقاله کرم پودر مناسب فصل بهار را معرفی می کنیم.

با رسیدن فصل بهار خانم ها باید دقت کنند که کرم پودر آرایشی خود را متناسب با فصل تغییر دهند و از کرم هایی با بافت نرم و سبک و پوشش دهی مناسب استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *