رنگ کردن مو با حنا
رنگ کردن مو با حنا
اسفند ۹, ۱۳۹۷
بهترین آرایش صورت
آرایش مناسب هر رنگ مو
اسفند ۱۰, ۱۳۹۷

راهنمای کامل آرایش چشم

آموزش آرایش چشم

راهنمای کامل آرایش چشم

راهنمای کامل آرایش چشم

   آرایش چشم مهم ترین بخش ارایش صورت است که می تواند تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت یک خانم داشته باشد. به همین دلیل است که شما باید بدانید چگونه چشمان خود را آرایش کنید و حتی زیباترین مدل ارایش را برای چشمان خود انتخاب کنید. آرایش چشم مانند آرایش کلی صورت دارای مراحل مختلفی است که باید این مراحل را به صورت دقیق انجام دهید. هر خانمی باید نحوه صحیح آرایش چهره را بداند. برای آرایش چشم نکات کلیدی و ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد. در  این مطلب ما سعی داریم راهنمایی کامل و جامع برای آرایش چشم به شما آموزش دهیم تا بتوانید نحوه آرایش صحیح برای چشمان خود را به صورت کامل یاد بگیرید. 
نکات آرایشی مربوط به استخوان ابرو
   اگر قصد دارید ابروها به زیباترین شکل ممکن دیده شوند و فضای بیشتر و بهتری برای آرایش چشم داشته باشید بهتر است استخوان ابرو و قسمت زیر ابروها را با استفاده از یک سایه چشم مات یا کمی درخشان با رنگ روشن تر از رنگ پوست بکشید. این کار را می توان با یک مداد پهن و رنگ روشن نیز انجام داد. دقت داشته باشید که زیر ابروها را بسیار صاف و دقیق سایه بزنید تا حالت ابروها به بهترین شکل ممکن به نظر برسد.
نکات آرایشی مربوط به پلک
   به طور معمول رنگ یا رنگ های اصلی سایه چشم در قسمت پلک چشم مورد استفاده قرار می گیرند. البته خط چشم نیز در این قسمت از چشم مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی چشم ها را کامل می کند. برخی از افراد فضای زیادی در این قسمت از چشم خود دارند اما برخی دیگر پلک کوتاهی دارند. این قسمت از چشم برای هر فرد متفاوت است.
نکات آرایشی مربوط به قسمت چین خورده بالای پلک
   ناحیه ای که بین استخوان ابرو و پلک وجود دارد و حالت چین خورده دارد را با استفاده از سایه چشم تیره سایه بزنید. این قسمت از چشم زمانی که چشم ها باز هستند به شکل یک خط عمیق و حفره مانند دیده می شود. سایه چشم تیره را باید در امتداد این قسمت بزنید. گاهی ممکن است به دلیل افتادگی پلک بالا این قسمت از پلک، پوشش داده شده و زمانی که چشم ها باز هستند سایه چشم استفاده شده در این قسمت به خوبی دیده نشود. به همین منظور لازم است بهترین قسمت از پلک خود را برای سایه تیره انتخاب کنید تا زمانی که چشم ها باز هستند نیز سایه چشم به خوبی دیده شود.
نکات آرایشی مربوط به قسمت V شکل بیرونی چشم
   در گوشه بیرونی چشم معمولا دنباله خط چشم و یا سایه چشم تیره تر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا سایه چشمی که در این قسمت زده می شود حالتی شبیه به V یا C دارد که کمک می کند تا حالت چشم ها بسیار بهتر و زیباتر شود.
نکات آرایشی مربوط به خط مژه بالایی
   در امتداد و کمی بالای پلک یعنی درست از جایی که مژه های بالایی رشد کرده اند قسمتی است که می توانید با استفاده از خط چشم، سایه چشم تیره و حتی ریمل حالت چشم های خود را کامل تر و زیباتر کنید. پیشنهاد دیگر این است که زیر خط مژه ها و قسمت داخلی چشم را نیز با استفاده از مداد مشکی کمی تیره کنید تا مژه ها پرتر دیده شوند.
نکات آرایشی مربوط به خط اشک یا واترلاین ( Waterline)
   لبه داخلی چشم یا همان واترلاین (خط مژه پایین) می تواند میزبان خط چشم تیره باشد و کمک کند تا مژه ها ضخیم تر و پرحجم تر دیده شود. علاوه بر این استفاده از خط چشم سفید و روشن در واترلاین نیز نقش بسیار موثری در درشت تر به نظر رسیدن چشم ها خواهند داشت. البته باید در انتخاب خط چشم برای واترلاین خود دقت داشته باشید و از نمونه های ضدآب آن استفاده نمایید تا آرایش ماندگاری بیشتر و بهتری داشته باشد.
نکات آرایشی مربوط به پایین خط مژه
   اگر چه آرایش کردن این قسمت از چشم برای همه ضروری نیست اما معمولا از مقدار کمی سایه چشم برای کامل تر شدن حالت چشم ها و آرایش چشم برای این قسمت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
نکات آرایشی مربوط به گوشه داخلی چشم
   برای گوشه داخلی چشم ها می توانید از مقدار کمی سایه چشم روشن و درخشان استفاده کنید و از این طریق درخشش بیشتری ر ابرای چشم ها ایجاد کنید. برای این قسمت از چشم می توانید از همان سایه ای که برای استخوان ابرو استفاده کردید، بزنید!

راهنمای کامل آرایش چشمReviewed by آرایشگاه on Mar 1Rating: 2.5راهنمای کامل آرایش چشمآرایش چشم مانند آرایش چهره دارای مراحل مختلفی است که هر خانمی باید نحوه صحیح آرایش چشم متناسب با مدل چشمان خود را بیاموزد و برای مراسم و مهمانی ها از آن استفاده نماید. در این مقاله راهنمای کامل آرایش چشم را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم مانند آرایش چهره دارای مراحل مختلفی است که هر خانمی باید نحوه صحیح آرایش چشم متناسب با مدل چشمان خود را بیاموزد و برای مراسم و مهمانی ها از آن استفاده نماید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *