آموزش آرایش چشم
راهنمای کامل آرایش چشم
اسفند ۱۰, ۱۳۹۷
آرایش چشم
نکات ضروری آرایش چشم (قسمت ۱)
اسفند ۱۰, ۱۳۹۷

آرایش مناسب هر رنگ مو

بهترین آرایش صورت

آرایش مناسب هر رنگ مو

آرایش مناسب هر رنگ مو

   در آرایشگاه انواع خدمات آرایشی و زیبایی ارائه می شود. یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین خدمات آرایشگاه، خدمات رنگ مو است. رنگ کردن موها یکی از محبوب ترین کارهای آرایشی است که تقریبا همه خانم ها آن را انجام می دهند و به آن علاقه دارند. رنگ کردن موها تکنیک ها و مدل های مختلفی دارد که باید با توجه به فرم صورت، مدل موها، رنگ پوست و غیره انتخاب شود.
   اما زمانی زیبایی رنگ موها در صورت نمایان می شود که شما بتوانید مناسب ترین و زیباترین آرایش را برای چهره خود انتخاب کنید. آرایشی که با رنگ موها تناسب داشته باشد و تعادل را در چهره شما برقرار سازد. بسیاری از خانم ها ممکن است زیباترین و خاص ترین رنگ مو را داشته باشند اما به دلیل عدم آگاهی در مورد انتخاب آرایش مناسب زیبایی موها به کل نادیده گرفته خواهد شد. به همین دلیل مجموعه سه رخ قصد دارد در این مطلب مناسب ترین آرایش برای هر رنگ مو را به شما آموزش دهد تا بتوانید همیشه چهره ای جذاب، شاداب و زیبا داشته باشید. با ما همراه باشید:
- تناژهای مختلف رنگ موی قهوه ای ( Brunette )
رنگ موهایی با تناژ تیره مانند قهوه ای می توانند در با یک آرایش روشن، بسیار زنده و شاداب به نظر برسند و صورتخود  را تازه و زیباتر جلوه دهند.
مداد ابرو: قهوه ای شکلاتی روشن تا یک قاب زیبا در چهره شماایجاد کند.
خط لب: یک رنگ نارنجی - آجری بولد تا آرایش لب ها را زیبا و ماندگار کند و همچنین موجب روشن تر شدن آرایش صورت شود.
رژلب: با رنگ موی تیره، هرگز نباید از یک آرایش لب روشن و بولد ترس داشته باشید بنابراین برای آن یک رژلب قرمز روشن انتخاب کنید یا هر رنگ روشن دیگر مانند صورتی و گلبهی و....
سایه چشم: باید یک آرایش برنزی - طلایی مات برای این رنگ مو داشته باشید، اما نه بولد و مشخص، فقط کمی پشت چشم ها را درخشنده کنید کفایت می کند.
- رنگ موی بلوند
وقتی موهای خود را بیش از حد روشن می کنید، دیگر اشکالی ندارد اگر بخواهید در رنگ های آرایشی خود هم زیاده روی کنید! در واقع می توان با این رنگ مو آرایش غلیظی هم داشت. 
مداد ابرو: رنگ ابروها باید با رنگ روشن موها هماهنگ شود و برای این کار یک رنگ بژ (قهوه ای بسیار روشن) مناسب است
سایه چشم: از هر رنگی که دوست دارید، تناژ تیره آن را می توانید استفاده کنید، مخصوصا رنگ های طبیعی.
رژلب: رنگ رژلب را نود انتخاب کنید تا با سایه چشم ها تناسب داشته باشد، اما اگر سایه چشم شما خیلی تیره و بولد نیست، رنگ های قرمز، ارغوانی و بنفش هم خیلی زیبا و خاص هستند.
رژگونه: یک رنگ برنزی روشن، به زیبایی تمام می تواند مکمل رنگ های گفته شده در بالا باشد.
ریمل: ریمل باید مشکی تیره باشد و خیلی بولد زده شود. یعنی باید 2 تا 3 بار ریمل بزنید تا مژه ها کاملا حجیم و سیاه رنگ شوند.
- تناژهای رنگ موی قرمز
برای موهایی به رنگ قرمز، اصلا نباید رنگ های خنثی را امتحان کنید، فقط عمیق و رنگدانه دار! شما باید چهره را با رنگ های گرم آرایش کنید تا شادابی چهره بیشتر به نظر برسد. 
خط لب نود: فقط برای اینکه آرایش لب را تکمیل و ماندگار کنید.
مداد ابرو: رنگی با تناژ بنفش تیره که ست رنگ موها باشد.
سایه چشم: رنگ برنزی - طلایی که کمی اکلیلی باشد.
رژلب: رژلب باید تناژ گرم داشته باشد، مثل رنگ آجری و رنگ های آتشین مانند قرمز، ارغوانی، بورگاندی از تناژ روشن تا تیره.

آرایش مناسب هر رنگ موReviewed by آرایشگاه on Mar 1Rating: 2.5آرایش مناسب هر رنگ موهر خانمی باید با توجه به رنگ موهای خود از آرایش مناسب با آن رنگ مو استفاده کند تا چهره شادابی و زیبایی خود را از دست ندهد. در این مقاله آرایش مناسب هر رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.

هر خانمی باید با توجه به رنگ موهای خود از آرایش مناسب با آن رنگ مو استفاده کند تا چهره شادابی و زیبایی خود را از دست ندهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *