مراقبت مو
روش تهیه شامپوهای گیاهی
آذر ۱۸, ۱۳۹۸
مو
دلایل شایع سفید شدن مو
آذر ۲۰, ۱۳۹۸

رفع سلولیت در باسن و بازو

پوست

رفع سلولیت بازو و باسن

رفع سلولیت در باسن و بازو :

درمان سلولیت:

اگر دارید با کرم های ضد سلولیت خود را غرق می کنید خوب است بدانید که تقریبا تلاشی بیهوده است. تنها برخی درمان ها هستند که به بهبود موقتی و جزئی سلولیت می توانند کمک کنند. چند روشی که به درمان سلولیت کمک می کنند در واقع سبب پخش شدن چربی در بدن می شوند و پوست را تا حدودی صاف می کنند.

تنها از درمان هایی که به تایید FDA رسیده اند استفاده کنید. اگر روش طولانی مدت ولی موثرتر را بخواهید دنبال کنید تغذیه صحیح است. لیف و برس پوست نیز بی تاثیر نیست و چربی ها را در پوست پراکنده می کند. پوست را مرتب ماساژ دهید تا جریان خون افزایش یابد و فرورفتگی های حاصل از سلولیت صاف شوند.

سلولیت در بازوها:

سلولیت در بازوها و شکم و ران ها بسیار شایع است و معمولا بانوان دچار این حالت می شوند. اگر در بازوها دچار سلولیت شدید پزشک و مربی ورزشی توصیه می کنند که وزنه بلند کنید تا این چربی ها ازبین بروند و یا با عضله سازی فرورفتگی های پر شوند. ولی دقت کنید که وزنه زدن غیر اصولی می توانند سبب آسیب دیدن شما شود پس باید به درست بالا و پایین بردن وزنه ها دقت داشته باشید. در صورت استفاده صحیح از وزنه عملکرد عضلات بهبود می یابد و صدمات ناشی از ورزش با وزن ها به حداقل می رسد. معمولا برای کاهش وزن و کاهش چربی های زیر پوست به شما توصیه می شود که آرام وزنه ها را پایین و بالا ببرید. ۳ دقیقه کار با وزنه ها در روز می تواند به کاهش سلولیت بازوها بسیار کمک کند.

برخی از بانوان تصور می کنند با زدن وزنه عضلاتشان بزرگ و مردانه می شود. سطح ترشح هورمون تستوسترون بانوان نسبت به بدن مردان بسیار پایین تر است، بنابراین هیچوقت عضلاتشان بزرگ نمی شود، تنها محکم و خوش فرم می شوند.

ولی اگر از زدن وزنه بدتان می آید می توانید برای خلاصی از شر سلولیت ورزش پیلاتس را دنبال کنید.

رفع سلولیت پاها:

اگر سطح توده عضلانی و لایه چربی زیر پوست در پاها در تعادل باشد پاها قوی تر می شوند و کمتر دچار آسیب خواهند شد. اگر در ناحیه پا و ران دچار سلولیت شدید پیشنهاد می کنیم ورزش های لگن، پا و باسن را منظم انجام دهید. اسکوات، لانژ و … از مناسب ترین حرکات ورزشی برای رفع سلولیت پاها هستند.

ورزش اسکوات:

برای انجام حرکت اسکوات سرپا بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید. شکم را منقبض و زانوها را خم کنید. انجام این حرکت ۱۰ تا ۱۵ بار در روز در سه ست می تواند به رفع سلولیت پاها کمک کند. در ضمن این حرکت سبب خوش فرم شدن ران می شود.

ورزش لانژ:

سرپا بایستید. پاها را به عرض شانه باز کنید و یک پا را به اندازه یک قم بلند به عقب ببرید و زانو را خم کنید. در هنگام بلند شدن به زانو ضربه نزنید. برای هر دوپا این حرکت را در سه ست 15 تایی تکرار کنید. لانژ سلولیت در ران و باسن را ازبین میبرد و در بلند مدت باسن را خوش فرم می کند و زیبایی را درپی دارد.

رفع سلولیت در باسن و بازوReviewed by Arayesh on Dec 10Rating: 3.0رفع سلولیت در باسن و بازورفع سلولیت در باسن و بازو. درمان سلولیت. پوست را مرتب ماساژ دهید تا جریان خون افزایش یابد. در صورت استفاده صحیح از وزنه عملکرد عضلات بهبود می یابد. زیبایی.

رفع سلولیت در باسن و بازو. درمان سلولیت. پوست را مرتب ماساژ دهید تا جریان خون افزایش یابد. در صورت استفاده صحیح از وزنه عملکرد عضلات بهبود می یابد. زیبایی.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *