انواع خط چشم
مدل خط‌ چشم مناسب
آذر ۱۹, ۱۳۹۶
مراقبت های بعد از اصلاح
مراقبت های بعد از اصلاح صورت
آذر ۱۹, ۱۳۹۶

رفع موهای زائد صورت با ترکیب شکر و لیمو

رفع موی زائد صورت

رفع موهای زائد صورت با ترکیب شکر و لیمو

رفع موهای زائد صورت با ترکیب شکر و لیمو

   موهای صورت در بسیاری از خانم ها رشد زیادی دارد که برای رفع آن ها می توان از ماسک های طبیعی و بدون عوارض استفاده کرد. مقدار مخلوط شکر با آب و آب لیمو به لایه برداری پوست کمک کرده و به صورت یک سفید کننده طبیعی برای پوست صورت عمل می کند. این مخلوط موهای زائد صورت را روشن خواهد کرد و به شکل مؤثری مو های کم پشت صورت و نواحی دیگر را از بین می برد. به علاوه با استفاده از این ماسک می توان چین و چروک های سطحی پوست را از بین برده و لایه برداری مناسبی برای پوست انجام داد. بهتر است کسانی از این مواد استفاده کنند قبل از استفاده از عدم حساسیت به آن ها مطمئن باشند. در ادامه نحوه تهیه این ماسک طبیعی برای رفع موهای زائد را به شما آموزش می دهیم.
مواد لازم:
- دو قاشق غذاخوری شکر
- ده قاشق غذاخوری آب
- دو قاشق چای خوری آب لیمو
- یک ظرف کوچک
دستور کار:
   ابتدا شکر و آب را در کاسه بریزید. وقتی که شکر در آب خوب حل شد لیمو را در ظرف ریخته و حسابی مخلوط کنید. حال این مخلوط شکر و آب لیمو را در جهت رشد موهای صورت بر روی پوست بزنید. اجازه دهید این مخلوط بین ۱۵-۲۰ دقیقه روی صورت بماند. بعد از گذشت مدت زمان ۲۰ دقیقه آن را با آب شسته و به آرامی ماساژ دهید. این کار را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید تا موهای صورت شما کم شده و به تدریج از بین رود.

رفع موهای زائد صورت با ترکیب شکر و لیموReviewed by سه رخ on Dec 10Rating: 3.0رفع موهای زائد صورت با ترکیب شکر و لیموبرای رفع موهای زائد صورت حتماً لازم نیست از ماسک های شیمیایی استفاده کنید، بلکه می توان با ماسک خانگی موهای زائد را از بین برد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

برای رفع موهنای زائد صورت حتماً لازم نیس از ماسک های شیمیایی استفاده کنید، بلکه می توان با ماسک خانگی موهای زائد را از بین برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *