رفع موی زائد صورت
رفع موهای زائد صورت با ترکیب شکر و لیمو
آذر ۱۹, ۱۳۹۶
مدل های کت زنانه
کت متناسب با اندام شما
آذر ۱۹, ۱۳۹۶

مراقبت های بعد از اصلاح صورت

مراقبت های بعد از اصلاح

مراقبت های بعد از اصلاح صورت

مراقبت های بعد از اصلاح صورت

   اصلاح صورت با ماشین‌ های ریش‌ تراش یا تیغ یا بند انداختن چه برای مردان و چه برای زنان ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد، عوارضی مانند خارش، تورم و التهاب، جوش زدن، تحریک پذیری و یا حتی سوختگی که در هر بار استفاده ممکن است تشدید شود. اما می‌ توان با رعایت چند نکته ساده و ماسک های گیاهی مانع از بروز این عوارض شوید.
1. کمپرس آب سرد
   یکی از روش های ساده، استفاده از کمپرس آب سرد است که مانع از ایجاد قرمزی، تورم، سوزش و التهاب می شود. برای این کار مقداری یخ را بین یک حوله تمیز گذاشته و به مدت 4 تا 5 دقیقه روی صورت و یا بخش‌های دیگر اصلاح شده قرار دهید. حتی می توان بلافاصله بعد از انجام اصلاح صورت خمود را با آب سرد بشویید. ز یرا دقیقا همین نتیجه را دارد.
2. آلوئه‌ورا
   آلوئه‌ورا یک ماده جادویی در تسکین و التیام سوزش، خارش و التهاب پوستی است که استفاده از آن بعد از اصلاح صورت بسیار تسکین دهنده و مناسب است.زیرا رطوبت کافی در پوست را ایجاد می کند.
3. خیار
   چند برش از خیار سرد (که قبلا در یخچال گذاشته‌اید) را بعد از اصلاح به روی پوست بگذارید. زیرا خیار دارای خواص التیام بخش و مرطوب کننده‌ است و مانع از ایجاد سوزش، قرمزی و خارش پوست می شود. حتی می توان مقداری خیار رنده شده را با مقداری شیر سرد مخلوط کرده و روی پوست قرار دهید.
4. پماد هیدروکورتیزون
   این پماد برای جلوگیری از التهاب و سوزش بسیار مناسب است. در آرایشگاه به افرادی که پوست‌ های حساس دارند توصیه می شود بعد از انجام اصلاح، مقدار کمی از این پماد را روی پوست زده تا خیلی زود اثرات التهاب و سوختگی در آن از بین برود.
5. روغن درخت چای
   این روغن، بهترین ماده‌ای است که بعد از اصلاح صورت می توان از ان استفاده کرد. روغن درخت چای خواص آنتی‌باکتریال، ضدعفونی کننده و ضد التهابی دارد که از قرمزی، تورم، جوش زدن و سوزش بعد از اصلاح جلوگیری می‌کند. چند قطره از این روغن را با کمی آب رقیق کرده و به مدت 10 دقیقه روی پوست صورت گذاشته و سپس با آب سرد بشوید. حتی می‌توان مقداری از این روغن را با روغن زیتون ترکیب کرده و آن را روی پوست بزنید.

مراقبت های بعد از اصلاح صورتReviewed by سه رخ on Dec 10Rating: 3.0مراقبت های بعد از اصلاح صورتبعد از انجام اصلاح صورت باید با رعایت نکاتی جالب مانع از ایجا قرمزی، التهاب و سوزی در پوست شد. در این مقاله این نکات را به شما آموزش می دهیم.

بعد از انجام اصلاح صورت باید با رعایت نکاتی جالب مانع از ایجا قرمزی، التهاب و سوزی در پوست شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *