نکات ریمل
ریمل مژه
دی ۱۵, ۱۳۹۷
رژلب و برق لب
نکات آرایشی استفاده از رژلب و برق لب
دی ۱۵, ۱۳۹۷

رنگ موی فصل زمستان

رنگ مو

رنگ موی فصل زمستان

رنگ موی فصل زمستان

   با توجه به اینکه وارد فصل زمستان شده ایم خانم ها باید بدانند که از چه رنگ مویی برای موهای خود استفاده کنند تا همیشه زیبا و جذاب به نظر برسند. رنگ موهاي بلوند مثل قبل طرفدار زیادی ندارند و رنگ هاي قهوه اي برای زمستان مناسب تر بنظر می رسند. بجای مش و تجدید رنگ قبلی می‌ توانید یک رنگ زمستانی زیبا انتخاب کنید. رنگ هایي مانند شرابی، زیتونی، فندقی و بلوطی را می توان در این فصل امتحان کرد.
   در زمستانی بودن رنگ مشکی هم شکی نیست اما به توصیه آرایشگران در آرایشگاه به موهای خود رنگ مشکی نزنید زیرا بعد از مشکی مو قدرت دریافت هیچ رنگ دیگری را ندارد و تا درآمدن موهاي جدید و رشد آن ها باید با همان رنگ مشکی مدارا کنید. مگر این که ریشه موهای خود شما مشکی باشد و نیت تعویض رنگ موي خود را تا مدت طولانی نداشته باشید و اینکار را انجام دهید.
نکات طلایی برای انتخاب رنگ مو برای زمستان
   برای افرادی که قصد دارند  موهاي خود را بسیار تیره کنند، آرایشگران از رنگ های  قهوه‌ اي بسیار تیره و نزدیک به مشکی استفاده می ‌کنند. اما برای آن دسته از بانو‌هایي که بازی رنگ ها را روی موی خود دوست دارند و می توانند بجای مش از هايلایت با رنگ‌ هاي گرم مانند عسلی، نسکافه‌ اي، صورتی، قرمز یا مسی استفاده کنند و از رنگ زیبای آن لذت ببرند، این نوع هايلایت را روی هر رنگ پایه مویی می توان اجرا نمود. 
ولی واضح می باشد که هاي‌لایت عسلی و نسکافه‌اي روی مو هاي قهوه‌اي
و هاي‌لایت قرمز روی موهایی با زمینه قرمز مثل شرابی و فندقی جذاب‌تر و زیباتر است.
   برای فصل زمستان هايلایت‌ هاي تیره و در صورت تمایل فرد به دکلره، دکلره‌ هاي گل‌ بهی و هلویی پر رنگ را پیشنهاد می کنیم. انواع رنگ‌ هاي قهوه‌ اي بسیار برای زمستان مناسب هستند. برترین رنگ‌ ها برای کسانی که پوست گندمگون و برنزه دارند، رنگ‌ هاي شیری، گل‌ بهی، مسی، کرم نخودی، قهوه‌ اي‌ ـ زرد سوخته، فندقی، عسلی، سبز کاهویی و زرد است. برای چشم‌ هاي آبی روشن، آبی خاکستری و آبی‌‌تیره، سبز تیره، قهوه‌ اي و مشکی، برترین رنگ مو ارغوانی با هايلایت شرابی، پلاتینی، خاکستری، قهوه‌اي، قهوه‌اي تیره، مشکی و شیری است. برای چشم‌ هاي کهربایی هم رنگ موهاي طلایی با هايلایت قرمز، قهوه‌ اي طلایی، قهوه‌ اي عسلی، فندقی، مسی‌ و قهوه‌ اي سوخته مناسب است.

رنگ موی فصل زمستانReviewed by رنگ مو on Jan 5Rating: 3.0رنگ موی فصل زمستانبا فرا رسیدن فصل زمستان خانم ها به دنبال تغییر رنگ موها خود متناسب با این فصل هستند که باید بگوییم استفاده از رنگ های گرم در اولویت قرار دارد. در این مقاله رنگ موی فصل زمستان را به شما معرفی می کنیم.

با فرا رسیدن فصل زمستان خانم ها به دنبال تغییر رنگ موها خود متناسب با این فصل هستند که باید بگوییم استفاده از رنگ های گرم در اولویت قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *