رنگ مو
رنگ موی فصل زمستان
دی ۱۵, ۱۳۹۷
آرایش چشم دودی
مدل های آرایش چشم دودی
دی ۱۵, ۱۳۹۷

نکات آرایشی استفاده از رژلب و برق لب

رژلب و برق لب

نکات آرایشی استفاده از رژلب و برق لب

نکات آرایشی استفاده از رژلب و برق لب

   رژلب یکی از زیباترین و جذاب ترین لوازم آرایشی است که در آرایشگاه و در منزل توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع آرایش صورت بدون رژ لب و آرایش لب ها تکمیل نمی شود اما اگر اصول صحیح رژ لب زدن را ندانید کل آرایش صورت زیر سوال می رود. بسیاری از خانمها تصور می کنند که رژ لب زدن کار ساده ای است به این صورت که رژ را روی لب ها می کشند و تمام! اما موضوع به همین سادگی هم نیست. بسیاری از ما خانم ها هنگام رژ لب زدن اشتباهاتی را مرتکب می شویم که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم تا تکرار آن ها موجب به هم ریختن آرایش ما نشود.
- نکشیدن خط لب
   اگر دوست ندارید که رژلب از محدوده لب ها بیرون بزند و دور لب ها پخش شود، حتما از خط لب استفاده کنید. زدن خط لب موجب می‌ شود که رژ لب به لب ها بچسبد. اما چیزی که باید به آن دقت کرد رنگ خط لب است. بهترین انتخاب رنگ برای خط لب، رنگی است که یک درجه از رنگ رژ لب مورد استفاده تیره تر باشد. با این ترفند لب ها حجیم تر به نظر خواهند رسید.
- کشیدن خط لب بالاتر از لب ها
   جالب است بدانید بدتر از نکشیدن خط لب، اشتباه کشیدن خط لب است! خط لب می تواند زیبایی چهره را چند برابر کند اما اگر این کار رابه درستی انجام نشود هیچ زیبایی در چهره نمایان نخواهد شد. برخی از خانم ها برای اینکه لب های خود راحجیم تر نشان دهند، خط لب را بالاتر از لب ها می کشند. با این کار چهره را از حالت طبیعی خارج کرده و حالتی نازیبا به چهره می دهد. بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا کانسیلری را به دور لب بزنید. سپس با یک شت روی آن بکشید تا کاملا پخش شود. پس از آن خط لب را برداشته و دور لب ها بکشید. اگر دوست دارید لب ها حجیم تر بنظر برسد، وسط لب های پایینی را با سایه ای هایلایت بزنید. در این شرایط دیگر نیازی به کشیدن خط لب بیرون از لب ها نیست.
- استفاده بیش از حد از برق لب
   به کمک برق لب می توان به لب ها حجم داد اما زیاده روی در اینکار نتیجه ای بر عکس دارد و از زیبایی صورت می کاهد. علاوه بر حجیم تر کردن لب ها، برق لب برای تثبیت رژلب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما در این شرایط هم باید تنها مقدار کمی از برق لب را به لب بزنید، در غیر این صورت با رژ لب ترکیب شده و چهره شما را آشفته و نامرتب نشان می دهد.
- عدم لایه برداری
   برخی از خانم ها برای از بین بردن خشکی لب ها، از رژ یا برق لب استفاده می کنند در حالی که آنها با این کار در واقع خشکی و ترک های لب ها را شدت می دهند. از آنجا که رژ لب گزینه خوبی برای نرم کردن لب ها نیست، قبل از زدن آن باید لایه برداری کنید. برای از بین بردن سلول های مرده پوست یک اسکراب مرطوب کننده میتواند کارساز باشد.
- استفاده از رژ لب های خشک
   این بار قبل از خرید رژ لب به خشکی یا مرطوب بودن آن نیز دقت کنید. در واقع به دنبال رژلب هایی باشید که از روغن های طبیعی تهیه شده اند. بهترین نوع رژ لب آنهایی است که شامل روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل، درخت روغن قلم، انبه و موادی چون ویتامین ای و اسید هیالورونیک هستند.
- استفاده از رژ لب پس از لیپ استیک
   برخلاف نظر تعداد زیادی از خانمها، نباید بلافاصله پس از لیپ استیک، رژ لب زد. در واقع با اینکار شما لیپ استیک و رژ لب خود را با هم مخلوط کرده‌اید که نتیجه خوبی نخواهد داشت. شما باید لیپ استیک را در نخستین مرحله از آرایش به لب ها بزنید و سپس در مرحله آخر، یعنی پس از اتمام آرایش کل صورت ، رژ لب را به آن اضافه کنید. با این شیوه لیپ استیک به خوبی روی لب ها  خشک و رطوبت آن نیز جذب شده و با رژ لب ترکیب نخواهد شد.
- تثبیت نکردن رژ لب در مرحله نهایی
   پس از آن که تمام مراحل رژ لب زدن رابه درستی انجام داد، حالا نوبت تثبیت رژ لب است. برای اینکار در مرحله آخر باید دستمالی برداشته و آن را به آرامی روی لب ها فشار دهید. با اینکار نه تنها رژ لب در مدت زمان بیشتری روی لب ها باقی خواهد ماند بلکه دیگر نگران رژی شدن دندان های خود نیز نخواهید بود.
- انتخاب اشتباه رنگ رژ لب
   رژ لبی که به لب ها می زنید به تن رنگ پوست صورت و کرم پودر شما بستگی دارد. اگر رنگ رژ لب را درست انتخاب نکنید، چهره شما نه تنها زیباتر نشده بلکه بی روح و مصنوعی نیز بنظر می رسد. طبق نظر کارشناسان، برای پوست های زرد، دنبال رنگ های گرم تر و برای پوست های صورتی، به دنبال رژهایی با ته رنگ آبی و بنفش باشید. آنهایی که پوست گندمی دارند نیز می توانند هر رنگ رژی بزنند.
- مناسب نبودن رنگ رژ با موقعیت های گوناگون
   یکی از خوبی های رژ لب تنوع رنگی بسیار بالای آن است، اما آیا می توان هر رنگی که دوست داریم را برای موقعیت های مختلف به لبان ها بزنیم؟! قطعا خیر! هر رنگ موقعیت خاصی را می طلبد. بعنوان مثال رژ لب قرمز برای محیط های کاری انتخاب مناسبی نیست. بنابر این قبل از اینکه رژ رابه لبان ها بزنید، به موقعیتی که می‌ خواهید در آن قرار گیرید، خوب فکر کنید.

نکات آرایشی استفاده از رژلب و برق لبReviewed by آرایشگاه on Jan 5Rating: 2.5نکات آرایشی استفاده از رژلب و برق لببرای ارایش لب ها می توان از انواع رژلب و برق لب استفاده کرد که هم لب ها را زیباتر می کنند و هم موجب رطوبت رسانی لب ها خواهند شد. در این مقاله نکات آرایشی استفاده از رژلب و برق لب را آموزش می دهیم.

برای ارایش لب ها می توان از انواع رژلب و برق لب استفاده کرد که هم لب ها را زیباتر می کنند و هم موجب رطوبت رسانی لب ها خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *