روش های مراقبت از پوست خشک
مراقبت از پوست خشک
مرداد ۲, ۱۳۹۷
راه های مراقبت از مو
بهترین روش شامپو کردن مو (۲)
مرداد ۲, ۱۳۹۷

رنگ موی بلوند یخی برای تابستان

رنگ موی بلوند یخی

رنگ موی بلوند یخی برای تابستان

رنگ موی بلوند یخی برای تابستان

   اگر کمی در جریان دنیای مد باشید قطعا می دانید که امسال تابستان، موهای بلوند یخی پرطرفدار هستند. با این رنگ مو می توانید یک تغییر اساسی در چهره خود ایجاد نمایید.
   در این روزهای گرم تابستانی آدم ها اغلب کم حوصله هستند و گرما موجب کلافه شدن آن ها می شود. پس سعی کنید حال و هوای خود را با آرایش های مختلف تغییر دهید مثلا الان كه هوا گرم شده مي توانید با چندتا تكنيك ساده مثل دم اسبي بستن موها يا كوتاه كرد  يا رنگ كردن موها به رنگ پلاتينه براي خود تنوع ايجاد کنید. اين تكنيك هاي ساده به شما كمك مي كند تا مانند هنرمنداي مورد علاقه خود همچون كريستين استوارت، تيلور سوئيفت و ... شوید كه به تازگي موهای خود را به رنگ بلوند يخي تغییر داده اند.
   ستاره هايي كه اين روزها موهای خود را icy blonde یا بلند یخی کرده اند بیش از قبل جذاب شده اند، به خصوص زماني كه ريشه موها در آمده و تازه اجازه مي دهد موهاي بلوند بيشتر به نظر برسد. براي درست كردن اين رنگ مو اگر قد موهای شما کوتاه است مي توانید موها را صاف كنيد و اگر موها بلند است كافي است يک موج درست و حسابي داخل آن بیندازید تا رنگ مو بيشتر مشخص شود. 

   يكي از رنگ هاي ديگری كه مي توانید از آن استفاده كنيد، رنگ پلاتيني است كه سال 2015 نيكي ميناژ از آن برای موهای خود استفاده کرده بود. اگه تمایل داربد اين رنگ را براي موهای خود انتخاب کنید، حتما حواستان باشد كه از قبل به موها رسیدگی کرده باشید چون بلوند پلاتينه كاملا بافت مو را تخريب مي خواهد کرد خصوصا اگر بخواهید در یک مرحله كاملا موهاتون رو پلاتينه كنين. براي رنگ پلاتينه با كمترين آسيب شما بايد هر بار كه به آرايشگاه مراجعه می کنید از آرايشگر خود بخواهید دو درجه موها را روشن كند تا آسيب جدي به موها وارد نشود. 

نکته :
برای اینکه موهای بلوند سر حالی داشته باشید، آن هم با کمترین میزان آسیب دیدگی باید از محصولات مراقبتی برای موها استفاده کنید.
* حتما از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.
* ماسک کراتین موهای رنگ شده رو حتما حداقل  یک بار در هفته هم که شده  برای موهای خود استفاده کنید.
* قبل از استفاده از سشوار حتما از سرم مو استفاده کنید.

 
رنگ موی بلوند یخی برای تابستانReviewed by سه رخ on Jul 24Rating: 2.5رنگ موی بلوند یخی برای تابستانرنگ موی بلوند یخی یکی از رنگ موهای پرطرفدار در بین خانم ها برای فصل تابستان است که موجب جذابیت بیشتر چهره شما خواهد شد. در این مقاله رنگ موی بلوند یخی برای تابستان را به شما معرفی می کنیم.

رنگ موی بلوند یخی یکی از رنگ موهای پرطرفدار در بین خانم ها برای فصل تابستان است که موجب جذابیت بیشتر چهره شما خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *