معایب لیزر دایود
معایب دستگاه لیزر دیود
دی ۱, ۱۳۹۶
تبلیغات آرایشگاه شهر بزرگ تهران
تبلیغات آرایشگاه تهران
دی ۲, ۱۳۹۶

جذاب ترین رنگ موها برای چشم سبز

آموزش جذاب ترین رنگ موها برای چشم سبز

جذاب ترین رنگ موها برای چشم سبز

جذاب ترین رنگ موها برای چشم سبز

 با در نظر گرفتن مدت زمانی که می خواهید رنگ موی خود را حفظ کنید، رنگ موی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.چنانچه میل دارید برای مدت کوتاهی از یک رنگ استفاده کنید، بهتر است از نوع نیمه دائمی آن بهره ببرید تا پس از چند هفته شستشو، کاملا از روی موها پاک شود.رنگ پوست، فاکتور بسیار مهمی در انتخاب رنگ مو محسوب می شود.برخی افراد دارای تون پوست زرد یا طلایی و برخی، آبی یا صورتی هستند که به ترتیب تحت عنوان تون گرم و سرد شناخته می شوند.بهترین رنگ موها برای چشم های سبز، می توان به رنگ های قهوه ای، شکلاتی، قرمز و کبود اشاره کرد.اما به هر حال، انتخاب بهترین ها، نه تنها به رنگ چشم ، بلکه به رنگ پوست، رنگ موی طبیعی یا قبلی شما و همچنین مدل مو بستگی خواهد داشت. بنابراین ممکن است رنگ موی که برای افرادی با پوست روشن و مایل به صورتی و چشمانی سبز، مناسب است، در برخی موارد،اگر برای آنهایی که پوستی زیتونی و چشمانی سبز دارند به کار برده شود، چهره را خسته و کسل نشان داده و به هیچ عنوان مناسب این دسته نباشد.

  • بهترین رنگ مو برای افرادی با چشمان سبز و پوستی زیتونی یا آنهایی که ته مایه رنگ پوستشان گرم تر است، رنگ های کارامل و برنز، در طیفی کمی تیره تر از رنگ پوست آنها می باشد.این افراد بهتر است از رنگ های بلوند پرهیز کنند، چرا که این طیف رنگی، می تواند چهره را خسته و بی رمق نشان دهد.رنگ های آلویی و های لایت های کبود، قهوه ای ، قهوه ای تیره و مشکی هم از بهترین گزینه ها برای این افراد محسوب می شوند.

  •  در مورد این افراد، قهوه ای شکلاتی از بهترین رنگ ها به شمار می آید.با این حال ممکن است به رنگ های شامپاینی و برنز هم علاقه داشته باشید.در هر صورت تمام طیف های قهوه ای، چه تیره و چه روشن، برای این دسته از افراد، فوق العاده زیبا و جذاب هستند.

  •  انتخاب رنگ برای این افراد بسیار آسان است.شاید رنگ های روشن با پوست تیره، کمی غیر معمول به نظر برسد.اما اتفاقا در اکثر موارد، این ترکیب بسیار زیبا و گیرا خواهد شد.کسانی که پوستی روشن دارند، می توانند رنگ هایی مثل قرمز، قهوه ای، مشکی والبته بلوند را هم انتخاب کنند. زیرا همانطور که اشاره کردیم، این افراد انتخاب های زیادی  خواهند داشت.طیف قرمز، فوق العاده خیره کننده و یکی از بهترین ها محسوب می شود.های لایت های بلوند عسلی و طیف های بلوند، با تاکید بیشتر بر رنگ سبز چشم ها، چهره را هم روشن تر نشان خواهند داد.در انتخاب رنگ های گرم طلایی، مسی و قهوه ای مایل به قرمز دقت بیشتری داشته باشید.چرا که این رنگ ها ممکن است قرمزی صورت را بیشتر نمایان سازند.

جذاب ترین رنگ موها برای چشم سبزReviewed by سه رخ on Dec 23Rating: 3.5جذاب ترین رنگ موها برای چشم سبزانتخاب بهترین ها، نه تنها به رنگ چشم ، بلکه به رنگ پوست، رنگ موی طبیعی یا قبلی شما و همچنین مدل مو بستگی خواهد داشت. بنابراین ممکن است رنگ موی که برای افرادی با پوست روشن و مایل به صورتی و چشمانی سبز، مناسب است،

انتخاب بهترین ها، نه تنها به رنگ چشم ، بلکه به رنگ پوست، رنگ موی طبیعی یا قبلی شما و همچنین مدل مو بستگی خواهد داشت. بنابراین ممکن است رنگ موی که برای افرادی با پوست روشن و مایل به صورتی و چشمانی سبز، مناسب است،

1 دیدگاه

  1. گیتا گفت:

    من گه رنگ پوستم گندمیه و رنگ چشمم سورمه ایه باید چه رنگ مویی رو انتخاب کنم.؟!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *