روش های آبرسانی پوست
بهترین روش آبرسانی پوست
دی ۱, ۱۳۹۶
آموزش جذاب ترین رنگ موها برای چشم سبز
جذاب ترین رنگ موها برای چشم سبز
دی ۲, ۱۳۹۶

معایب دستگاه لیزر دیود

معایب لیزر دایود

معایب دستگاه لیزر دایود

معایب دستگاه لیزر دیود

   دستگاه لیزر دیود یکی از جدید ترین انواع دستگاه های لیزر موهای زائد است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این دستگاه مانند سایر دستگاه های دیگر دارای عوارضی است که می توان آن ها را کنترل کرد. یکی از شدید ترین عوارض جانبی این دستگاه می‌تواند شامل سوختگی و تغییر رنگ پوست باشد. که سوختگی را می توان با شیوه های مختلف درمان نمود. اما برای تغییر رنگدانه پوست باید طول موج دستگاه را مقداری کاهش داد تا تغییرات محسوسی بر روی پوست ایجاد نکند.  البته برخی افراد که از  این دستگاه برای رفع موهای زائد خود استفاده کرده اند معتقدند این دستگاه کهیر‌های پوستی را ایجاد می کند و ان را جزء عوارض جانبی آن می دانند. البته در مورد نتایج بلند مدت این دستگاه هنوز تحقیقاتی صورت نگرفته است. داین دستگاه برای افرادی که پوست روشن تا بنزه دارند خیلی قابل استفاده نیست.

   به طور کلی تمامی دستگاه هایی که برای زیبایی و ترمیم نواقص و مشکلات بدن استفاده می شوند دارای عوارضی هستند که این عوارض در هیچ موردی قابل اجتنبا نیست فقط می توان با روش های مختلف آن ها را کاهش داد و یا درمان نمود. 

معایب دستگاه لیزر دیودReviewed by سه رخ on Dec 22Rating: 3.0معایب دستگاه لیزر دیوددستگاه لیزر دیود مانند سایر دستگاه های لیزر معایبی دارد که مهمترین آن ایجاد سوختگی بر روی پوست است که قابل درمان است. در این مقاله معایب لیزر دیود را بررسی می کنیم.

دستگاه لیزر دیود مانند سایر دستگاه های لیزر معایبی دارد که مهمترین آن ایجاد سوختگی بر روی پوست است که قابل درمان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *