روغن آرگان
روغن آرگان سیلکی
آبان ۲۶, ۱۳۹۶
اسپری ضدعرق
آموزش ساخت اسپری ضدعرق خانگی
آبان ۲۶, ۱۳۹۶

روشهای کاشت ریش و سبیل

روش های کاشت ریش

روشهای کاشت ریش و سبیل

روش های کاشت ریش و سبیل 

   برای جراحی کاشت ریش و سبیل روش های متفاوتی وجود دارد که پزشکان می توانند از آن ها برای کاشت موهای نواحی ریش و سبیل استفاده نمایند. هر کدام از این روش ها مزایای خاص خود را دارند که می توان با توجه به کمترین عوارض ممکن یکی از روش ها را برای کاشت موهای ریش و سبیل انتخاب کرد. البته با پیشرفت تکنولوژی این روش ها روز به روز تغییر کرده و دچار تحولات اساسی خواهند شد. در ادامه هر یک از این روش ها را معرفی کرده و هر یک را به صورت مختصر شرح خواهیم داد. 
۱روش‌FUT
   یکی از روش‌ های کاشت ریش و سبیل، روش FUT می باشد که به روش برداشت نواری یا روش نواری نیز معروف است. در این روش یک نوار ۳ تا ۴ اینچی از محل اهداکننده مو در سر برمی دارند و به گرافت‌ های کوچک که هر کدام شامل ۴ تار مو است تقسیم می کنند. این مینی گرافت‌ ها در ناحیه مورد نظر در ریش کاشته شده و مانند موهای دیگر رشد خواهد کرد. این روش عمل تحت بیهوشی موضعی انجام می شود و کل زمان لازم برای عمل و درمان بین ۴ تا ۸ ساعت می باشد. البته مدت زمان انجام این روش عمل به تعداد گرافت های پیوندی بستگی دارد.
عوارض روش‌FUT
- تورم و درد در صورت
- بجا ماندن اسکار پشت سر
- تراکم کم
- رشد نامنظم موها
۲-روش FUE
   روش دیگری که برای کاشت سبیل و ریش استفاده می شود روش FUE است که مانند روش FUT موی پیوندی را از سر برداشت می کنند. یکی از مزیت های این روش این است که در محل اهداکننده هیچ اسکاری (جای زخم) ایجاد نخواهد شد. همین مزیت موجب محبوبیت این روش در بین روش های کاشت ریش سبیل شده است زیرا هیچ کس دوست ندارد در صورت خود اسکاری داشته باشد. امروزه پزشکان به دلیل عدم ایجاد اسکار بر روی پوست، فقط از روش FUE برای کاشت ریش و سبیل استفاده می کنند. نتایج حاصل از این روش عمل کاملاً طبیعی بوده و کسی متوجه کاشته شدن ریش و سبیل در صورت نخواهد شد. پیوند ریش و سبیل علاوه بر این که موهای از دست رفته را به صورت آقایان  بر می‌گرداند بلکه در بازیابی اعتماد به نفس بیمار نیز بسیار مؤثر است.
۳-روش SUT
   این روش تحولی نو در پیوند موی طبیعی و قابل رشد است که برای (موی سر- ریش – ابرو و مژه) با تراکمی بسیار بالا و خواب و خط رویش بسیار طبیعی قابل استفاده می باشد. یکی از مهمترین مزایای این روش این است که دیگر نیازی نیست فرد موهای خود را کوتاه کند و قابلیت رویت موهای کاشته شده و تراکم آن را در همان روز کاشت دارد، زیرا با این تکنیک می توان موها را تا بلندی ۱سانتی متری نیز پیوند زد.

روشهای کاشت ریش و سبیلReviewed by سه رخ on Nov 17Rating: 3.0روش های کاشت ریش و سبیل برای انجام کاشت ریش و سبیل روش های متفاوتی وجود دارد که هر کدام از این روش ها معایب و مزایا خاص خود را دارد. در این مقاله این روش ها را به شما معرفی می کنیم.

برای انجام کاشت ریش و سبیل روش های متفاوتی وجود دارد که هر کدام از این روش ها معایب و مزایا خاص خود را دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *