ماسک پاییزی
پاک کننده لکه های پوستی در فصل پاییز
آبان ۲۶, ۱۳۹۶
روش های کاشت ریش
روشهای کاشت ریش و سبیل
آبان ۲۶, ۱۳۹۶

روغن آرگان سیلکی

روغن آرگان

روغن آرگان سیلکی

روغن آرگان سیلکی

   Arganoil از دانه میوه درخت Argan استخراج می شود. این روغن حاوی مقدار بسیار زیادی اسیدهای چرب است که در مقابل اکسیده شدن، بسیار مقاوم تر از روغن زیتون می باشد. این روغن علاوه بر اسیدهای چرب، حاوی ویتامین A، امگا6، امگا9 و بالاترین مقدار ویتامین E می باشد. 
روغن ارگان یک محصول بسیار عالی جهت صاف کردن موهای مجعد بوده که موهای خشک را نرم ساخته و درخشش مو را افزایش می دهد. زمانی که موهای نمناک است می توان از روغن ارگان می توان برای تمام قسمتهای مو استفاده کنید که جنبه درمانی داشته و یا فقط برای انتهای موهایی که حالت خشکی دارند استفاده می شود. این روغن بین پولک های مو نفوذ کرده و مقاومت موها را افزایش می دهد. بعلاوه این روغن در رشد مو تاثیر بسزایی داشته و بصورت طبیعی آبرسانی مو را انجام می دهد و از وز شدن مو ها جلوگیری خواهد کرد.
   این روغن موهای وز وخشن را نرم و لطیف می کند. ویتامین E موجود در این روغن آسیب های ناشی از اتوکشی زیاد،حرارت و اکسیدان کردن مو را ترمیم کرده و به وسیله قرار دادن پروتئین بین ساختارهای مو،قابلیت درمان مو خوره های پائین مو را دارد. شوره سر و خارش پوست سر را درمان کرده و نوعی ضد شکنندگی مو محسوب خواهد شد. این محصول فاقد پارابن و آلرژن است. (این دو نگهدارنده مواد آرایشی بهداشتی است که باعث ایجاد انوع سرطان و بیماریهای صعب الاج می شود.)

روغن آرگان سیلکیReviewed by سه رخ on Nov 17Rating: 3.0روغن آرگان سیلکیروغن آرگان سیلکی یکی از روغن های مفید برای تقویت موها در آرایشگاه است که خشکی و مزی موها را از بین برده و موها را ترمیم خواهد کرد. در این مقاله روغن آرگان سیلکی را به ما معرفی می کنیم.

روغن آرگان سیلکی یکی از روغن های مفید برای تقویت موها در آرایشگاه است که خشکی و مزی موها را از بین برده و موها را ترمیم خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *