مدل مو برای صورت مستطیلی
مدل موی عروس برای صورت های مستطیلی شکل
مهر ۳۰, ۱۳۹۷
نکات روز عروسی
نکات سلامتی برای عروس خانم ها
مهر ۳۰, ۱۳۹۷

رژلب های سرطان زا

انواع رژلب های سرطان زا

رژلب های سرطان زا

رژلب های سرطان زا

   رژ لب (به فرانسوی: Rouge à lèvres) یا ماتیک (به فرانسوی: Cosmétique) یک فراورده آرایشی است که حاوی مواد رنگی، قهوه، روغن، موم و نرم‌کننده پوست می باشد که برای مالیدن رنگ و بافت بر روی لب‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. رژلب ها انواع گوناگونی دارند که برخی از آن ها سرطان طا می باشند. در ادامه این رژلب ها را به شما معرفیی می کنیم:
- رژ لب های حجم دهنده التهاب آورند!
   برخی از رژلب های حجم دهنده می توانند آلرژی زا و خطرناک باشند. رژلب حجم دهنده می توانند در عرض چند دقیقه لب ها را حجیم و قرمز تر کنند. این محصولات حاوی پپتیدی جدید به نام Pal-GHK (پالیتونیل تری پپتید) هستند که یک مرطوب کننده، پف دهنده، افزایش دهنده قرمزی لب، آنتی اکسیدان و البته معطر است. اما چون برخی از این محصولات حاوی عصاره گیاه گزنه می باشند می توانند باعث التهاب شدید و ورم لب ها شوند. 
- رژلب قرمز سرشار از سرب و سرطان زا است!
   رژلب هایی که رنگ قرمز دارند درصد سرب بیشتری نسبت به رنگ های دیگر دارند. رژلب های قرمز به علت سرب بالا برای سلامت خانم ها بسیار مضر می باشند. سرب ماده خطرناکی است که به راحتی از طریق پوست جذب خواهد شد. سرب زمانی که وارد بدن می شود علائمی شبیه به مسمومیت ایجاد می کند و باعث کم خونی فرد خواهد شد. این رژلب ها اگر خورده شوند و وارد دستگاه گوارش فرد شوند موجب ایجاد مشکل و بیماری می شوند. 
- استفاده از برق لب به جای رژلب های خطرناک
   برق لب ها می توانند درخشندگی زیبایی به لب ها بدهند و لب ها را حجیم تر از حالت طبیعی نشان می دهند. البته سعی کنید در استفاده از برق لب ها نیز زیاده روی نکنید.
- کدام برق لب ها مناسب نیستند؟
   باید مراقب برخی از بالم لب (پماد لب) موجود در بازار باشید. برخی از بالم لب ها ظاهری فریبنده دارند اما از موادی ساخته شده اند که بدتر باعث خشک شدن و آسیب دیدن لبها خواهند شد. برخی از بالم لب ها حاوی اسید سالسیلیک هستند که این ماده باعث خشکی لبها می شود. کرم هایی که دارای منتول(نعناع) و کافور هستند با اینکه خواص التیام دهنده ای دارند اما می توانند باعث به وجود آمدن مشکلاتی نیز شوند. از هر کرمی که دارای مواد عطری یا سیلیکون است نیز دوری کنید چون این مواد رطوبت لب های شما را از بین می برند.
- این نکات مربوط به رژلب را فراموش نکنید:
• برای ماندگاری بیشتر و کیفیت بیشتر رژلب ها آن ها در یخچال نگهداری کنید.
• به هیچ وجه در مغازه های لوازم آرایشی تسترهای رژلب را روی لب های خود امتحان نکنید چون توسط افراد مختلف تست شده اند و به شدت آلوده و غیر بهداشتی هستند.
• هنگام خرید رزلب بهتر است آن را روی نوک انگشت خود تست کنید نه روی پشت دست. چون رنگ نوک انگشت شبیه رنگ طبیعی لب ها است.
• برای پاک کردن لکه رژلب کمی گلیسیرین به لکه بزنید و سپس بشویید. 

رژلب های سرطان زاReviewed by آرایشگاه on Oct 22Rating: 3.0رژلب های سرطان زارژلب ها محصولاتی بسیار پرطرفدار در بین خانم ها و در ارایشگاه هستند اما دارای انواع گوناگونی هستند که برخی از آن ها سرطان زا هستند. در این مقاله رژلب های سرطان زا را به شما معرفی می کنیم.

رژلب ها محصولاتی بسیار پرطرفدار در بین خانم ها و در ارایشگاه هستند اما دارای انواع گوناگونی هستند که برخی از آن ها سرطان زا هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *