بهترین راه های زیبایی در ماه رمضان
زیبایی در ماه رمضان
خرداد ۲, ۱۳۹۷
مهم ترین علت ریزش مو
علت ریزش مو
خرداد ۲, ۱۳۹۷

آیا ریمل باعث ریزش مژه میشود؟

نکات استفاده از ریمل

آیا ریمل باعث ریزش مژه میشود؟

آیا ریمل باعث ریزش مژه میشود؟

   ریمل یکی از ضروری ترین لوازم آرایش برای خانم ها است که موجب بلند و حجیم تر شدن مژه ها می گردد، اما اگر هنگام خرید و استفاده از آن برخی نکات را رعایت نکنید مژه ها دچار ریزش خواهند شد. آرایشگران توصیه می کنند ویژگی های یک ریمل خوب و روش صحیح استفاده از آن را بدانید تا مژه ها همیشه بلند و مرتب باشند.
- نکات مهم هنگام ریمل زدن!
   هنگام خرید ریمل دقت کرده و مواد تشکیل دهنده آن را بررسی نمایید، ریمل هایی که بیس پترولوم دارند را نباید بخرید زیرا ایجاد حساسیت خواهند کرد و به مژه آسیب می رسانند. سعی کنید ریمل هایی خریداری کنید که ارگانیک و ضد حساسیت باشند تا رطوبت مژه ها حفظ گردد.
- هر روز ریمل ضدآب نزنید!
   ریمل های ضدآب برای استفاده روزانه مناسب نمی باشند زیرا به سختی پاک خواهند شد و هنگام پاک کردن آن از مواد پاک کننده مختلف باید استفاده کرد که همین موضوع موجب کنده شدن مژه ها خواهد شد. 
- استفاده بیش از حد ریمل
   برخی از خانم ها عادت دارند همیشه چشم های خود را با ریمل آرایش کنند طوری که شاید روزی دو یا سه بار ریمل بزنند، ریمل زدن و پاک کردن مداوم آن باعث ریزش مژه ها خواهد شد.
- استفاده طولانی مدت از ریمل
   شاید خانم ها همه چیز را هنگام ریمل زدن رعایت نمایند اما فراموش میکنند که لوازم آرایش ها تاریخ انقضای مخصوص به خود را دارند و باید پس از یک مدت دور ریخته شوند. ریمل ها باید نهایتا سه ماه یکبار عوض شوند. 

آیا ریمل باعث ریزش مژه میشود؟Reviewed by آرایشگاه on May 23Rating: 3.0آیا ریمل باعث ریزش مژه میشود؟بسیاری از خانم ها هنگام استفاده از ریمل تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنند اما گاهی هنگام خرید و هنگام نگهداری آن دقت کافی را ندارند و همین امر موجب ریزش مژه ها می شود. در این مقاله ریزش مژه ها با ریمل را بررسی می کنیم.

بسیاری از خانم ها هنگام استفاده از ریمل تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنند اما گاهی هنگام خرید و هنگام نگهداری آن دقت کافی را ندارند و همین امر موجب ریزش مژه ها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *