آرایش چشم
بهترین روش آرایش چشم (قسمت۳)
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸
درمان ترک پا
روش های درمان ترک پا (قسمت ۲)
فروردین ۲۰, ۱۳۹۸

آموزش ریمل زدن مژه های پایین (قسمت۲)

ریمل زدن مژه

آموزش ریمل زدن مژه های پایین (قسمت۲)

آموزش ریمل زدن مژه های پایین (قسمت۲)

   ریمل یکی از محصولات آرایشی بسیار پرطرفدار است که برای آرایش مژه ها و چشم استفاده می شود. شما با استفاده از ریمل می توانید مژه های خود را مرتب کرده و آن ها را حجم دهید. البته ریمل ها دارای انواع مختلفی هستند که در رنگ ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. هر ریمل کاربرد خاصی دارد. برخی برای پرپشت کردن مژه ها، برخی برای بلند کردن مژه ها و برخی برای سیاه کردن مژه ها مورد استفاده قرار می گیرند. ریمل را باید برای مژه های بالا و پایین چشم استفاده کنید. 
   نحوه صحیح استفاده از ریمل بسیار مهم است. اینکه مژه ها مرتب و بلند و زیبا شوند تأثیر بسیار زیادی در آرایش چهره شما دارد. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم نحوه ریمل زدن را به خصوص برای مژه های پایین به شما آموزش دهیم. زیرا خانم ها بیشتر تمرکز را بر روی مژه های پلک بالا می گذارند و مژه های پایین را خیلی مرتب نمی کنند. در حالیکه مرتب کردن مژه های پلک پایین تأثیر زیادی در حالت چشم ها دارد. 
استفاده از ریمل
   مژه های خود را با استفاده از پرایمر آماده سازی کنید. استفاده از ریمل سفید می تواند برجستگی و حجم مژه های شما را بیشتر کند. همچنین ذیمل سفید به شما کمک می کند تا ریمل و پرایمر باهم روی مژه باقی بمانند. با استفاده از پرایمر و ریمل سفید نیز می توانید مژه های پلک پایین را مشخص تر کنید. ابتدا ریمل را به مژه های بالا بزنید. این کار بسیار مهم است به خصوص زمانی که از یک رنگ برای هر دو ر دیف مژه استفاده می کنید. ریمل را بر روی مژه به سمت بالا تاب دهید تا مژه ها حالت زیباتری پیدا کنند. زمانی که قلم ریمل را از بطری ریمل خارج می کنید مقدار اضافی مایع ریمل را بر روی درب بطری بکشید تا مواد زیادی روی مژه های قرار نگرید و حالت مژه ها را به هم نریزد. 
   قلم ریمل را به صورت ضربه ای بر روی مژه های خود به صورت زاویه ای بکشید. هنگام استفاده از ریمل مژه برای موهای پایین پلک، قلم مو را به صورت ضربه ای به صورت صور ت خود قرار دهید. قلم مو را روی مژه های خود به آرامی بکشید و زاویه مورب را به سمت بینی بیرون بکشید. با این کار چشمانی زیبا و درشت تر خواهید داشت. برای اینکه موهای مژه به صورت مرتب کنار هم قرار  گیرد در آخر یکبار مژه ها را با برس ریمل شانه بزنید تا مژه ها کنار یکدیگر مرتب شوند. 

 

آموزش ریمل زدن مژه های پایین (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Apr 9Rating: 3.0آموزش ریمل زدن مژه های پایین (قسمت۲)هنگام زدن ریمل به مژه های خود باید دقت کنید که شما با دو طرف مژه روبرو هستید مژه های پلک بالا و پایین که باید هر دو ردیف را به خوبی آرایش و مرتب کنید. در این مقاله نحوه ریمل زدن مژه های پایین را به شما آموزش می دهیم.

هنگام زدن ریمل به مژه های خود باید دقت کنید که شما با دو طرف مژه روبرو هستید مژه های پلک بالا و پایین که باید هر دو ردیف را به خوبی آرایش و مرتب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *