لوازم آرایشی کارداشیان
لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۲)
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸
ریمل زدن مژه
آموزش ریمل زدن مژه های پایین (قسمت۲)
فروردین ۲۰, ۱۳۹۸

بهترین روش آرایش چشم (قسمت۳)

آرایش چشم

بهترین روش آرایش چشم (قسمت۳)

بهترین روش آرایش چشم (قسمت۳)

   آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است که می تواند تغییرات اساسی در چهره ایجاد کند. البته این آرایش خود شامل مراحل و قسمت های مختلفی است که هر خانمی باید آن را آموزش ببیند. آرایش چشم دارای مدل ها و رنگ های مختلفی است و فرد بسته به مکان و فضایی که قرار است حضور یابد می تواند یکی از مدل ها را انتخاب نماید. آرایش چشم برای دانشگاه با آرایش چشمی که برای عروسی انجام می دهید باید کاملاً متفاوت باشد. شما می توانید با استفاده از ترفندهای مختلف انواع آرایش را بر روی صورت خود پیاده سازی کنید. در این مطلب سعی داریم مدل های آرایش چشم را به شما آموزش دهیم. 
آماده سازی پوست دور چشم برای آرایش
   از روش های مراقبت روزانه پوست شروع کنید. اگر از فاندیشن و یا کانسیلر در اطرف پوست چشم استفاده می کنید حتما قبل از آن از پرایمر و محصولات مراقبت از پوست دور چشم استفاده نمایید. قبل ار آرایش کردن ابروها، گونه و کانتورینگ صورت حتما پوست خود را آماده سازی کنید. انجام روزانه آرایش می تواند به پوست صورت و به خصوص پوست حساس دور چشم آسیب وارد کند به همین دلیل باید خیلی مراقب پوست خود باشید. 
   پرایمر بهترین محصول برای مراقبت از پوست صورت و آماده سازی پوست برای آرایش است. اصلا مهم نیست شما از چه سبک و استایلی برای آرایش خود استفاده می کنید اما این را بدانید استفاده از پرایمر قبل از هر گونه آرایش بر روی صورت می تواند بهترین نتیجه را برای شما ایجاد کند. پرایمر ماندگاری آرایش شما را افزایش می دهد و مانع از خسته به نظر رسیدن چهره با آرایش خواهد شد. البته اگر پرایمر نداشتید می توانید از کانسیلر و یا کرم پودر استفاده کنید. 
   مژه های بیشترین تأثیر در زیبایی چشمان شما دارد. با استفاده از فرمژه می توانید مژه های فر خورده و زیبا داشته باشید. اما دقت کنید قبل از ریمل زدن باید از فرمژه استفاده کنید. فرمژه به راحتی مژه های شما را فر کرده و حالت زیبایی به آن ها می دهد. 

بهترین روش آرایش چشم (قسمت۳)Reviewed by آرایشگاه on Apr 8Rating: 2.5بهترین روش آرایش چشم (قسمت۳)برای آرایش چشم روش ها و مدل های مختلفی وجود دارد که می توانید متناسب با نیاز خود از این مدل ها استفاده کنید و چهره خود را زیباتر و جذاب تر سازید. در این مقاله بهترین روش آرایش چشم را به شما آموزش خواهیم داد.

برای آرایش چشم روش ها و مدل های مختلفی وجود دارد که می توانید متناسب با نیاز خود از این مدل ها استفاده کنید و چهره خود را زیباتر و جذاب تر سازید.بهترین روش آرایش چشم (قسمت۳)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *