درمان چربی پوست
بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۲)
فروردین ۱۸, ۱۳۹۸
آرایش چشم
بهترین روش آرایش چشم (قسمت۳)
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸

لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۲)

لوازم آرایشی کارداشیان

لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۲)

لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۲)

   کیم کارداشیان یا کیمبرلی(کیم) کارداشیان وست (Kimberly Noel Kardashian West) متولد 21 اکتبر 1980در لس آنجلس است و بعنوان یک بازیگر، مدل و یک تاجر شناخته شده است. البته کیم کارداشیان (Kim Kardashian) به خاطر سبک خاصی که در مد دارد و همچنین اندامش که دارای یک استاندارد متفاوت است، به شهرت جهانی دست یافته است. یکی از کارهای تجاری او و خواهرانش کلویی وکورتنی کارداشیان، تولید لوازم آرایش با برند KKWBEAUTY، است؛ البته کیم کارداشیان بجز استفاده از برند خود، از برندهای معتبر دیگری مانند لورآل، تام فورد و ... نیز استفاده می کند. در ادامه مطلب لوازم آرایشی که توسط کیم کارداشیان استفاده می شود را به شما معرفی می کنیم:
1. کورتنی کارداشیان:Oxygenetix Oxygenating Acne Control Foundation
   یکی از کرم پودرهایی که خاصیت آبرسانی و هم برطرف کننده آکنه و بیماری های پوستی است، کرم پودر کنترل کننده آکنه Oxygenetix است. کورتنی کارداشیان یکی از خواهرای کیم کارداشیان، برای برطرف کردن آکنه و لک های پوستی خود،  از این نوع کرم پودر استفاده می کند. کورتنی به افرادی که بسیار خسته و بی حال هستند، برای شادابی و پر انرژی شدن صورت، استفاده از این محصول را توصیه کرده است.

آبرسان Oxygenetix 2. کایلی کارداشیان:Anastasia Beverly Hills Eyeshadow Palette
   کایلی، خواهر کیم کارداشیان از پالت سایه چشم آناستازیا که دارای رنگ بندی فوق العاده است، استفاده می کند. پالت سایه چشم آناستازیا، دارای 14 رنگبندی هم روشن و هم تیره است که برای داشتن یک آرایش فوق العاده بسیار مناسب می باشد.

پالت سایه آناستازیا3. کلوئی کارداشیان:Tom Ford Shade and Illuminate
   کلوئی کارداشیان، یکی دیگر از اعضای خانواده کارداشیان است، که علاقه زیادی به کرم کانتور و برجسته کردن گونه های خود دارد، به برند تام فورد بخصوص کرم کانتور و رژگونه آن علاقه داشته و گفته است که:” از بهترین ها در سبد لوازم آرایشی می تواند باشد.”

کرم کانتور آناستازیا4. کورتنی کارداشیان:NARS Radiant Creamy Concealer
   جالب است بدانید یکی از بهترین های کانسیلر می توان به کرم کانسیلر برند نارس(Nars)، اشاره کرد، که علاوه بر کیم کارداشیان، کورتنی و Khloe هم این نوع کالا را در سبد لوازم آرایش خود دارند و گفته اند که” این کانسیلر، در پوست صورت جذب می شود” و زیبایی را چند برابر می کند.

کانسیلر نارس5. کیم کارداشیان:L’Oréal Paris Voluminous Mascara
   یکی از بهترین های ریمل مژه و ابرو می توان به ریمل لورآل اشاره کرد،که به خاطر ماندگاری طولانی آن در طول روز و سبک بودن، به عنوان یکی دیگر از لوازم های آرایشی خاص در سبد کیم کارداشیان محسوب می شود. این نوع ماسکارا یا ریمل چشم برای بلند کردن مژه ها و حالت دادن آن نیز مناسب است.

ریمل لورال

لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۲)Reviewed by آرایشگاه on Apr 8Rating: 3.0لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۲)خانواده کارداشیان علاوه بر لوازم آرایشی و بهداشتی که توسط برند خانوادگیشان تولید می شود از محصولات آرایشی برندهای معروف دیگری نیز استفاده می کنند. در این مقاله لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان را به شما معرفی می کنیم.

خانواده کارداشیان علاوه بر لوازم آرایشی و بهداشتی که توسط برند خانوادگیشان تولید می شود از محصولات آرایشی برندهای معروف دیگری نیز استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *