آرایش چشم هاله ای
آموزش آرایش چشم هاله ای برای مهمانی
فروردین ۱۸, ۱۳۹۸
لوازم آرایشی کارداشیان
لوازم آرایشی مورد استفاده خانواده کارداشیان (قسمت ۲)
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸

بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۲)

درمان چربی پوست

بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۲)

بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۲)

   افرادی که پوست چرب دارند همیشه به دلیل میزان چربی زیاد پوست خود دچار اکنه و جوش در قسمت های مختلف بدن به ویژه در ناحیه صورت می شوند. چربی تولید شده در سطح پوست در زیر لایه اولیه پوست جمع شده و موجب ایجاد اکنه خواهد شد. برای درمان چربی ایجاد شده در سطح پوست محصولات و روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید با استفاده از یک روش پنج مرحله ای چربی پوست خود را متعادل کنید. در این مطلب ما دومین مرحله از این فرآیند را به شما آموزش می دهیم: 
مرحله دوم: مرطوب کننده صورت
   سعی کنید از مرطوب کننده های حاوی مواد نفتی و یا شی باترها برای پوست های چرب استفاده نکنید. این محصولات میزان چربی پوست را افزایش می دهند. قبل از خرید محصولات مرطوب کننده حتما ترکیبات آن را که بر روی بسته بندی درج شده است مطالعه فرمایید. مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که حاوی دی متیکون باشد. مرطوب کننده هایی حاوی دی متیکون موجب ایجاد اثر مات بر روی پوست می شوند، در حالی که مرطوب کننده های روغنی ممکن است پوست شما را خشک کند. شما باید مرطوب کننده هایی را انتخاب کنید که برچسب بدون روغن بر روی آن ها زده شده باشد. 
   مرطوب کننده انتخابی شما باید ضدآکنه باشد. مهم نیست از چه برندی خرید می کنید این مهم است که مرطوب کننده انتخابی شما ضدآکنه باشد تا پوست دچار جوش و آکنه نشود. کرم مرطوب کننده را ابتدا کم مصرف کنید. ابتدا مقداری کرم بر روی پوست بزنید که اگر حس کردید میزان کرم کم است می توانید بیشتر بردارید. انواع مرطوب کننده های را امتحان کنید تا بالاخره بتوانید بهترین نوع ان را برای پوست خود بیابید. فقط به این دلیل که مرطوب کننده خاصی برای شخص دیگری با پوست روغنی اثرگذاری خوبی داشته است، به این معنی نیست که برای شما هم همین تأثیر را خواهد داشت. قبل از خرید محصولات جدید حتما از نمونه و یا سمپل ان استفاده کنید تا از نداشتن حساسیت به آن محصول اطمینان یابید. 

بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۲)Reviewed by آرایشگاه on Apr 7Rating: 2.5بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۲)پوست چرب را می توان با استفاده از روش ها و محصولات مختلف درمان کرده و میزان تولید چربی اضافی آن را با روش های مختلف کاهش داد. در این مقاله بهترین روش درمان چربی پوست را به شما آموزش می دهیم.

پوست چرب را می توان با استفاده از روش ها و محصولات مختلف درمان کرده و میزان تولید چربی اضافی آن را با روش های مختلف کاهش داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *