رشد مو
عوامل موثر در رشد مو (قسمت۲)
فروردین ۱۸, ۱۳۹۸
درمان چربی پوست
بهترین روش درمان چربی پوست (قسمت ۲)
فروردین ۱۸, ۱۳۹۸

آموزش آرایش چشم هاله ای برای مهمانی

آرایش چشم هاله ای

آموزش آرایش چشم هاله ای برای مهمانی

آموزش آرایش چشم هاله ای برای مهمانی

   خانم هایی که قصد دارند در مراسم عروسی و مهمانی های خاص شرکت کنند باید دقت کنند که از آرایش مخصوص به این مکان ها استفاده کنند تا جذابیت و زیبایی خیره کننده ای داشته باشند. داشتن آرایش چشم سنگین و حرفه ای، موجب شیک شدن آرایش صورت برای مهمانی ها و مجالس خواهد شد. آرایش چشم هاله ای، همان طور که از نامش پیداست، چون نیاز به رعایت اندازه و محل دقیق برای سایه زدن و خط چشم کشیدن ندارد ، یکی از سبک های ساده و راحت است که افراد مبتدی هم می توانند آن را انجام دهند. در ادامه این مطلب این مدل آرایش چشم را به شما آموزش خواهیم داد.
لوازم آرایش مورد نیاز:
- پالت سایه چشم
- براش های سایه چشم
- کانسیلر
- مداد ابرو
- مژه مصنوعی یا ریمل
- خط چشم ژلی
مرحله اول: زیرسازی
   پس از شستن و خشک کردن صورت، پرایمر چشم زده و بعد از 5 دقیقه، با کانسیلر، سیاهی و تیرگی اطراف چشم را به خوبی پوشش دهید. در آخر کار هم، با کمی پودر آرایشی، پوست پلک و زیر چشم را یکدست و برای آرایش آماده کنید.
مرحله دوم: سایه بیس
   در پالت سایه چشم، یک رنگ قهوه ای روشن یا آجری روشن و مات انتخاب نمایید و با یک براش مو بلند و پرپشت، به سرتاسر پشت پلک بزنید. از گوشه داخلی تا گوشه انتهایی پلک، سایه بزنید تا بیس سایه چشم باشد.
مرحله سوم: سایه قهوه ای تیره
   حال باید سایه قهوه ای تیره را به گوشه خارجی پلک بزنید. این کار را با یک براش سایز کوچک تر انجام دهید. نکته این قسمت این است که باید سایه را به 1/3 قسمت خارجی پلک بزنید و رنگ را دقیقا روی پلک نگه دارید و اجازه ندهید که روی قسمت استخوان بالای چشم و بیرون از گوشه چشم، سایه زده شود. بعد از رنگ دادن به پلک، با یک براش تمیز، سایه را کاملا صاف کنید تا پودر اضافی باقی نماند.
مرحله چهارم: گوشه داخلی چشم
   برای اینکه به چشم ها عمق بیشتری دهید و حالت هاله ای زیباتر و عمیق تری در آرایش چشم ها ایجاد کنید، با یک براش کوچک و مدادی، از رنگ سایه ماتی که در مرحله قبل زدید، به گوشه داخلی چشم ها هم بزنید. سعی کنید با حرکت دادن براش روی پلک، سایه را کاملا محو کنید تا خطوط اضافی صاف و یکدست شوند.
مرحله پنجم: سایه شیمری روشن
   به قسمت اصلی آرایش چشم هاله ای و درخشنده رسیدیم. یک سایه شیمری، اکلیلی یا متالیک با رنگ روشن متناسب (نقره ای یا طلایی یا مسی و...) انتخاب کنید و با براش سایز کوچک، به قسمت مرکزی پلک بزنید و کاملا مرز بین این سایه را با سایه های ماتی که در دو طرفش است را محو کنید. اگه در انتهای کار مشاهده کردید که لایه شیمری خیلی کم سطح و کوچک شده، بار دیگه تکرار کنید تا بولد و مشخص شود.
مرحله ششم: خط چشم، مژه مصنوعی و سایه پلک پایین
   با براش خط چشم، خط چشم ژلی را به پشت پلک بالا بکشید تا کاملا بولد شودو تیرگی بیشتری به بالای پلک ببخشد. سپس مژه مصنوعی رو را گذاشته و ریمل بزنید و در انتها هم با براش مدادی، سایه چشم تیره و مات (که در مراحل سوم و چهارم زدید) را به پلک پایینی هم بزنید.
نکته:
- گوشه داخلی چشم را فراموش نکنید و با استفاده از براش نوک تیز، به آن حالتی تیز و گربه ای بدهید.
- ابروها را هم باید با براش کاملا بولد کنید تا با سبک آرایش چشم، هماهنگ باشد.
- داخل پلک پایین (واتر لاین) هم مداد سفید یا نقره ای بکشید تا جلوه زیباتری به چشم بدهد و آن ها را باز و درشت تر کند.

آموزش آرایش چشم هاله ای برای مهمانیReviewed by آرایشگاه on Apr 7Rating: 3.0آموزش آرایش چشم هاله ای برای مهمانیآرایش چشم هاله ای یکی از زیباترین انواع آرایش چشم است که برای زیباتر کردن چشم ها برای شرکت در مهمانی ها مورد استفاده قرا میگیرد. در این مقاله این مدل سایه را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم هاله ای یکی از زیباترین انواع آرایش چشم است که برای زیباتر کردن چشم ها برای شرکت در مهمانی ها مورد استفاده قرا میگیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *