بیس کت ناخن
فواید بیس کت (قسمت۱)
تیر ۱۳, ۱۳۹۸
بهترین ماسک پیل‌آف
ماسک پیل‌آف
تیر ۱۵, ۱۳۹۸

ساخت مرطوب‌ کننده رنگی در منزل

کرم مرطوب کننده رنگی خانگی

ساخت مرطوب‌ کننده رنگی در منزل

ساخت مرطوب‌ کننده رنگی در منزل

   کرم مرطوب کننده همانطور که از نام آن پیداست، کِرمی است که از یک طرف پوست را آبرسانی می کند و از طرف دیگر با توجه به رنگ‌ دانه‌ هایی که در آن استفاده شده، رنگ پوست را تغییر می‌ دهد. برای نمونه اگر رنگ پوست صورت شما ناهماهنگ است، می‌ توانید روی مرطوب‌ کننده‌ های رنگی برای یک‌ دست شدن رنگ پوست حساب کنید. بیشتر مرطوب‌ کننده‌ های رنگی، با رنگ‌ های متفاوتی در بازار وجود دارند. از طرف دیگر معمولاً این محصولات غلظت ملایمی دارند و پوشش آن‌ها همانند مواد زیرسازی آرایش است. همچنین جالب است بدانید که مرطوب‌ کننده‌ های رنگی در انواع مختلف برای پوست‌ های متفاوت عرضه می‌ شوند؛ برای مثال بعضی از آنها دارای ترکیبات ضدپیری هستند، در صورتی که بعضی دیگر برای پوست‌ های چرب فرموله شده‌ اند. در نتیجه برای انتخاب کرم مرطوب کننده رنگی حتماً دقت لازم را داشته باشید و محصولی را بخرید که مناسب پوست شما باشد.
   در ساخت مرطوب‌ کننده‌ های رنگی از ترکیبات شیمیایی جاذب رطوبت (humectants)، آنتی‌ اکسیدان‌ ها، اکسید آهن و اکسید تیتانیوم استفاده می‌ شود. به همین دلیل استفاده از آنها مانند سایر آبرسان‌ ها، در فصل‌ های پاییز و زمستان که پوست گرایش بیشتری به خشکی دارد، مناسب‌ تر به نظر می‌ رسد. کرم های مرطوب کننده رنگی شاید یکی از جالب ترین انواع محصولات آرایش باشند زیرا به راحتی زیرسازی آرایش و آبرسانی پوست را برای شما انجام می دهند. این کرم ها توسط برندهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. 
   با این‌ همه تعریفی که از مرطوب‌ کننده‌ های رنگی داشتیم شاید وسوسه شده باشید که یکی از این محصولات را بخرید و امتحان کنید، اما خوب است بدانید می‌توانید در منزل با مقداری مواد مایع زیرسازی و مرطوب‌ کننده ملایم، برای خود مرطوب‌کننده‌ ای درست کنید که رنگ داشته باشد. مرطوب کننده ای که بیشترین سازگاری را با پوست شما دارد با مقداری از کرم پودر آرایشی خود ترکیب کنید. دقت کنید میزان ترکیب این دو کرم باید به مقداری باشد که کرم حاصل رنگی مناسب برای پوست شما داشته باشد. می توانید مرن پودر را کم کم به مرطوب کننده اضافه کنید تا از میزان رنگ آن اطمینان یابید. 
   در مجموع می‌ توان گفت این نوع از مرطوب‌ کننده‌ها، آرایش راحتی را برای شما فراهم می کنند به شرط اینکه هنگام خرید کرم مرطوب کننده رنگی دقت کافی به ترکیبات ساخت آن‌ ها داشته باشید و محصولی را بخرید که ترکیبات آن با نوع پوست شما سازگار باشد. اگر مرطوب‌کننده رنگی در بازار پیدا کردید که ترکیبات طبیعی دارد، در خرید آن شک نکنید. در غیر این‌ صورت همان‌ گونه که توضیح دادیم با مقداری کرم زیرسازی رنگی و کرم‌ مرطوب‌ کننده، یک محصول مناسب و ایده‌آل بسازید که در کنار پوشش رنگ پوست، آبرسانی آن را نیز انجام دهد. مرطوب‌ کننده‌ های رنگی ممکن است به شما در سرعت آرایش کمک کنند، اما اگر محصول مناسبی پیدا نکردید سراغ سایر شیوه‌ های مراقبتی و آرایشی را بگیرید. همان‌ گونه که حتماً می‌دانید، مرطوب‌ کننده‌ های رنگی و سایر ترکیبات رسیدگی به پوست، جای ضدآفتاب‌ ها را نمی‌ گیرند؛ بنابراین برای مراقبت از پوست، اولویت را روی استفاده از کرم ضد آفتاب بگذارید.

ساخت مرطوب‌ کننده رنگی در منزلReviewed by آرایشگاه on Jul 4Rating: 2.5ساخت مرطوب‌ کننده رنگی در منزلکرم های مرطوب کننده رنگی را می توان به راحتی با استفاده از کرم مرطوب کننده و کرم پودر در منزل تهیه و از آن استفاده کرد. در این مقاله نحوه ساخت مرطوب‌ کننده رنگی در منزل را آموزش می دهیم.

کرم های مرطوب کننده رنگی را می توان به راحتی با استفاده از کرم مرطوب کننده و کرم پودر در منزل تهیه و از آن استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *