بهترین روش استفاده از کرم دور چشم
بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۱)
تیر ۱۲, ۱۳۹۸
کرم مرطوب کننده رنگی خانگی
ساخت مرطوب‌ کننده رنگی در منزل
تیر ۱۳, ۱۳۹۸

فواید بیس کت (قسمت۱)

بیس کت ناخن

فواید بیس کت (قسمت۱)

فواید بیس کت (قسمت۱)

   اگر شما جز آن دسته از خانم‌ های آراسته هستید که به آرایش ناخن ‌های خود اهمیت زیادی می‌ دهند و دیدن ناخن بی‌ لاک برای شما منظره جالی نیست، بهتر است بدانید آرایش ناخن بدون بِیس کُت یا لاک پایه، آسیب زیادی به ناخن‌ ها وارد می سازد. از طرفی بیس کت از مواردی است که استفاده از آن، زمان بیشتری را در لاک زدن به خود اختصاص می ‌دهد. همین امر را می ‌توان از دلایل تمایل نداشتن بانوان به خرید لاک پایه دانست، اما باور کنید استفاده از بیس کت نقش به‌ سزایی در زیبایی و سلامت نهایی ناخن ‌های شما دارد.
   اجازه دهید موضوع را اینگونه شرح دهیم، حتماً با فرآیند ساخت و ساز آشنا هستید و می‌دانید هر خانه ‌ای نیاز به پی‌ریزی و زیرسازی دارد. این فرآیند در آرایش نیز دقیقاً صدق می‌ کند. بیس کت، دوام و زیبایی لاک‌ ناخن ‌های شما را تضمین خواهد کرد و حتی فواید بیشتری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. بیس کت یکی از اصلی ترین ابزار مانیکور و پدیکور ناخن کاران در آرایشگاه است. زیرا با استفاده از این محصول می توان ناخن ها را مستحکم تر نگه داشت و ماندگاری لاک را نیز افزایش داد.
۱ - بیس کت دوام مانیکور را افزایش می دهد.

افزایش ماندگاری مانیکور با استفاده از لاک پایه

   بیس کت را به عنوان یک چسب دو‌ طرفه باید در نظر بگیرید که از یک طرف روی ناخن قرار می‌ گیرد و روی دیگر آن به لاک نهایی می ‌چسبد تا استحکام خوبی میان لاک و ناخن برقرار شود. از طرف دیگر لاک پایه انعطاف ‌پذیری لاک‌ را بیشتر خواهد کرد و از آنجایی که مواد شیمیایی سلولوزی بیشتری در آن استفاده شده است، لاک نهایی به خوبی به ناخن می ‌چسبد. به این ترتیب اگر از بیس کت استفاده نکنید، لاک نهایی ناخن ‌ها زودتر از چیزی که انتظار می ‌رود از بین خواهد رفت. همچنین در این مواقع، انعطاف لاک نیز کمتر شده و شکنندگی لاک روی سطح ناخن را به همراه خواهد داشت.
۲-  بیس کت مانع از تغییر رنگ ناخن می شود.

جلوگیری از زردشدن ناخن‌ها

   حتماً برای شما هم پیش آمده است که یک لاک خوش ‌رنگ قرمز را برای آرایش ناخن‌ های خود انتخاب کرده باشید، اما وقتی این لاک را از روی ناخن ‌های خود تمیز می ‌کنید، متوجه زرد شدن ناخن ‌های خود شده ‌اید. دلیل این امر خرید لاک بی‌کیفیت نیست بلکه علت را باید در عدم استفاده از بیس کت جستجو کنید. در واقع برخورد ترکیبات شیمیایی و رنگ ‌دانه‌های موجود در لاک با سطح ناخن موجب ایجاد تغییر رنگ ناخن می‌ شود. در این زمینه نیز لاک پایه به کمک شما خواهد آمد و با ایجاد کردن یک لایه محافظ میان سطح ناخن و لاک نهایی که روی آن می ‌زنید مانع از تغییر رنگ ناخن خواهد شد. تجربه نشان داده است به هر اندازه که رنگ لاک شما تیره ‌تر باشد به همان اندازه احتمال تغییر رنگ سطح ناخن بیشتر وجود دارد. در نتیجه در این شرایط لزوم استفاده از بیس کت بیشتر احساس می‌ شود.
   لازم‌ به ذکر است لاک ‌هایی که رنگ نئون دارند را نمی ‌توان در گروه لاک‌ های تیره قرار داد، اما در این لاک ‌ها که از طیف رنگ‌ های فلورسنت (مهتابی) استفاده می ‌شود، احتمال تغییر رنگِ بیشتری وجود دارد. به این ترتیب پیشنهاد ما این است اگر عجله دارید و یا به هر دلیل دیگری نمی‌ خواهید از بیس کت استفاده کنید سراغ لاک ‌های تیره و نئون نروید و در عوض لاک ‌های رنگ ناخن با طیف ‌های روشن‌ تری را انتخاب کنید. همچنین خرید لاک با کیفیت و استفاده از آن نیز احتمال تغییر رنگ سطح ناخن بدون استفاده از لاک پایه را کمتر می‌ کند.

فواید بیس کت (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Jul 4Rating: 2.5فواید بیس کت (قسمت۱)بیس کت یکی از محصولات مراقبت از ناخن است که موجب ترمیم و تقویت ناخن ها شده و مانع از شکستن آن ها خواهد شد. در این مقاله فواید بیس کت را بررسی می کنیم.

بیس کت یکی از محصولات مراقبت از ناخن است که موجب ترمیم و تقویت ناخن ها شده و مانع از شکستن آن ها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *