ماسک صورت برای منافذ باز
ماسک صورت برای پوست‌ با منافذ باز یا بسته
تیر ۱۲, ۱۳۹۸
بیس کت ناخن
فواید بیس کت (قسمت۱)
تیر ۱۳, ۱۳۹۸

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۱)

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۱)

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۱)

   چشم‌ ها درمقایسه ‌با سایر اندام‌ های بدن، ابعاد کوچک‌تری دارند؛ اما همین اندام کوچک اهمیت خاصی به ‌لحاظ زیباشناختی دارد و به همین دلیل نیز به‌ شکل ویژه‌ای باید مواظب چشم‌ان خود باشید. پوست دور چشم بسیار ظریف است و رسیدگی به آن کار ساده ای نیست. با افزایش سن پوسن حساس دور چشم شروع به نازک شدن و چین وچروک می کند.  یکی از راه ‌های مراقبت از چشم، استفاده از کرم‌ های مخصوص آن است. ترفند‌های مختلفی برای استفاده از کرم دور چشم وجود دارد. در ادامه بهترین روش استفاده از کرم دور چشم را به شما آموزش خواهیم داد.
گام اول: انتخاب کرم مناسب برای دور چشم
1. آماده‌کردن فهرستی از اولویت ‌های خود
   از آنجایی‌که چشم نقش مهمی در زیبایی دارد، کاملاً طبیعی است که در کنار سلامت پوست این ناحیه، به فکر زیبایی آن باشید و محصولی تهیه کنید که از هر لحاظ سلامت و زیبایی پوست دور چشم را تضمین کند. برای رسیدن به چنین هدفی، اولویت ‌های مد نظر خود را از خرید کرم دور چشم مشخص کنید. کرم‌ دور چشم فواید فراوانی دارد. برای نمونه، بعضی از آن ‌ها پف دور چشم را درمان می‌ک نند و برخی قرمزی پوست دور چشم ‌را کاهش می ‌دهند. به این ترتیب اگر با این مشکلات دست‌ به‌گریبان هستید، بهتر است سراغ کرم‌ های التیام‌ دهنده‌ پف و قرمزی چشم بروید. اگر قصد دارید از چین‌ و چروک ‌های دور چشم خلاص شوید، پیشنهاد ما این است سراغ کرم ‌های دور چشمی را بگیرید که سرشار از آنتی ‌اکسیدان ‌ها و ویتامین ‌ها هستند. در کنار این نکات، با دقت، کرمی انتخاب کنید که معطر نباشد؛ زیرا اسانس ‌های خوشبو‌کننده، پوست را ملتهب می ‌کنند.
2. آزمایش نمونه ‌ای از کرم پیش از خرید
   کرم‌ های دور چشم نسبت مرطوب‌کننده ‌ها گران تر هستند و از آنجایی‌که در بسته ‌بندی‌های کوچکی عرضه می ‌شوند، دوام آن ‌ها نیز کمتر است؛ پس بهتر است قبل از خرید کرم دور چشم در صورت امکان، چند نمونه‌‌ مختلف را امتحان کنید. به فروشگاه ‌های معتبری که ترکیبات آرایشی و بهداشتی را دارند یا داروخانه‌ها سر بزنید و در صورت امکان، نمونه ‌ای از کرم مدنظر خود را آزمایش کنید. برای خرید کرم دور چشم، بررسی ‌های دقیق انجام دهید و از وب ‌سایت ‌ها و مجله ‌های سلامت و زیبایی کمک بگیرید. این منابع، اطلاعات خوبی در خصوص بهترین کرم‌ مناسب با پوست شما ارائه می دهند. البته در نظر داشته باشید که کرم‌ های دور چشم، اثربخشی خود را پس از چند هفته استفاده، نشان خواهند داد.
3. مشورت با متخصص
   پوست، بزرگ‌ترین اندام بدن است و به همین دلیل مواظبت از آن گاهی اوقات دشوار می گردد. برای پیداکردن بهترین محصول، بهتر است نظر متخصصان ,پزشکان این زمینه را جویا شوید. پزشک متخصص، پوست شما را بررسی خواهد کرد و پیشنهاد‌ های شخصی‌ سازی‌ شده ‌ای باتوجه ‌به نوع پوستی که دارید، ارائه می ‌دهد. از طرف دیگر پزشک متخصص، شناخت خوبی از کرم‌ های دور چشم دارد و محصولی را معرفی می ‌کند که امتحانش را در بازار پس داده باشد. از طرفی نظر دوستان و آشنایان خود را در خصوص محصولاتی که استفاده می‌ کنند، جویا شوید. پف، چروک و تیرگی زیر چشم، عارضه‌ های رایجی هستند. بپرسید تجربه‌ اطرافیان شما برای رفع این عارضه ‌ها چیست و آن ها از چه محصولاتی استفاده می‌ کنند.

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Jul 3Rating: 3.0بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۱)برای استفاده از کرم های دور چشم و تأثیر پذیری ان ها روش ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که در عملکرد آن ها تأثیر زیادی دارد. در این مقاله بهترین روش استفاده از کرم دور چشم را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از کرم های دور چشم و تأثیر پذیری ان ها روش ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که در عملکرد آن ها تأثیر زیادی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *