بهترین ماسک ویتامین C
ماسک ویتامین C
تیر ۱۰, ۱۳۹۸
بهترین روش استفاده از کرم دور چشم
بهترین روش استفاده از کرم دور چشم (قسمت۱)
تیر ۱۲, ۱۳۹۸

ماسک صورت برای پوست‌ با منافذ باز یا بسته

ماسک صورت برای منافذ باز

ماسک صورت برای پوست‌ با منافذ باز یا بسته

ماسک صورت برای پوست‌ با منافذ باز یا بسته

   ماسک ‌های خاک رس، منافذ پوستی را از آلودگی و چربی پاک کرده و با تنگ کردن آن ها، ظاهر نازیبای منافذ پوستی باز و گشاد شده را زیبا می ‌کنند. از طرف دیگر پوست را نیز نرم و لطیف خواهند کرد. به لطف ترکیبات آنتی ‌اکسیدانی که دارند پوست شاداب و جوان می ‌شود. این ماسک ‌ها به ‌خوبی از عهده‌ لایه ‌برداری پوست بر می ‌آیند و سلول‌ های مرده و آلودگی‌ ها را پاک می ‌کنند. استفاده از این ماسک ‌ها در قسمت ‌هایی از صورت با منافذ باز یا بسته، مانند بینی، گونه‌ و چانه پیشنهاد می‌ شود. برای کوچک ‌ترکردن منافذ پوست یا بازکردن این منافذ از ماسک ‌هایی کمک بگیرید که در ادامه به شما پیشنهاد می ‌کنیم:
- ماسک صورت پیل آف خاک رس، چای شیرین و لیموی فریمن
   این ماسک صورت در کمترین زمان ممکن ناپاکی ‌های پوست را پاک می ‌کند و ظاهری درخشان و جذاب به آن می ‌دهد. خاک رسی که در این ماسک استفاده شده، منافذ پوست را به ‌طور کامل تمیز و چربی اضافی پوست را به خود جذب می ‌کند. عصاره‌ چای در این ماسک سرشار از آنتی ‌اکسیدان است؛ به ‌همین دلیل پوست در برابر رادیکال ‌های آزاد کاملاً محافظت می ‌شود. عصاره‌ لیمو نیز به روشن ‌تر شدن لکه ‌های پوستی کمک می ‌کند و سایر قسمت ‌های پوست را نیز درخشان می‌ کند. این ماسک را به ‌راحتی می‌توانید به‌عنوان ماسک چندمنظوره برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید.
- ماسک صورت انار فریمن
   این ماسک نیز به ‌سرعت آلودگی ‌های پوست را پاک کرده و با تمیز کردن منافذ پوستی، ظاهر شاداب و جذاب به آن می‌ بخشد. در این ماسک از ترکیب هشت آنتی ‌اکسیدان مؤثر استفاده شده که محافظ خوبی برای پوست در برابر رادیکال ‌های آزاد محسوب می شوند. در کنار این ویژگی ‌ها، ماسک صورت انار فریمن، چربی اضافی پوست را نیز پاک می‌ کند. از این ماسک پیل آف برای استفاده به‌ عنوان ماسک‌ های چند منظوره می ‌توانید کمک بگیرید.
- ماسک صورت خاک رس، خیار و نمک صورتی فریمن
   این ماسک نیز خاصیت سم‌ زدایی بسیار قوی دارد و با تمیز‌کردن منافذ پوستی، صورت را جوان و شاداب می ‌کند. این ماسک خاک رس از ترکیباتی کمک گرفته که در سالن ‌های اسپا برای سم‌ زدایی استفاده می ‌شود؛ در نتیجه برای پوست‌ هایی که در اثر استرس، شادابی خود را از دست داده ‌اند، گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌آید. خاک رس موجود در این ماسک، چربی نهفته در منافذ پوست را بیرون می ‌کشد و خیار و نمک صورتی که از کوه‌ های هیمالیا گرفته شده، پوست را آبرسانی و لایه ‌برداری می‌ کند. این ماسک گزینه‌ خوبی برای استفاده‌ های معمولی روزانه یا به‌ عنوان ماسک ‌های چند منظوره به ‌‌نظر می ‌رسد.

ماسک صورت برای پوست‌ با منافذ باز یا بستهReviewed by آرایشگاه on Jul 3Rating: 2.5ماسک صورت برای پوست‌ با منافذ باز یا بستهماسک های صورت چند کاره ماسک هایی با چند ویژگی مختلف هستند که در یک محصول خلاصه شده و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کنند. در این مقاله ماسک های چند کاره را به شما معرفی می کنیم.

ماسک های صورت چند کاره ماسک هایی با چند ویژگی مختلف هستند که در یک محصول خلاصه شده و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *