مراقبت مو
تضمین سلامت مو با مصرف فلفل سیاه
مرداد ۱۰, ۱۳۹۸
میکرونیدلینگ
از عوارض و فواید میکرونیدلینگ بدانید
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸

تاثیر مصرف پسته بر سلامت مو

مراقبت مو

خواص پسته

تاثیر مصرف پسته بر سلامت مو:

رابطه مصرف پسته و رشد مو:

خیلی از ما برای افزایش رشد موها، محصولات متنوعی را استفاده می کنیم، به سالن های زیبایی مراجعه می کنیم و یا موها چرب می کنیم ولی هنوز نتیجه ای نگرفتیم. از علل رشد نکردن موها می توان به داشتن موخوره، آسیب دیدگی مو و یا عوامل ارثی اشاره کرد. ولی دلیل نمی شود که هیچ راه حلی نباشد، اینجا یک ماسک قوی را به شما معرفی خواهیم کرد.

2 قاشق چایخوری روغن پسته، ۲ قاشق چایخوری روغن بادام و ۲ قاشق چایخوری روغن زیتون را در یک ظرف با هم ترکیب کنید. حالا باید این ترکیب را گرم کنید.

پس از گرم کردن روغن موها را تقسیم ‌بندی و روغن را روی پوست سر ماساژ دهید.

تمام پوست سر و موها را باید به این روغن آغشته نمایید و برای مدت ده دقیقه کف سرتان را ماساژ.

پس از اتمام ماساژ موها را با حوله بپیچید و چند ساعت به آن فرصت دهید. حالا می توانید موها را با شوینده ای ملایم شستشو دهید. می توانید پس از آن از یک نرم کننده هم استفاده کنید که خیلی ضروری نیست. موها باید بصورت طبیعی خشک شوند.

با تکرار این عمل سه بار در هفته به نتایج خوبی خواهید رسید.

درمان ریزش مو با مصرف پسته:

چنانچه کسی از کمبود بیوتین رنج ببرد، به احتمال زیاد حتما با ریزش شدید مو هم مواجه خواهد شد. پسته سرشاز از بیوتین است و می تواند مکملی طبیعی برای رفع این کمبود باشد. فقط کافیست روزی 10 عدد پسته بخورید تا از ریزش مو ناشی از کمبود بیوتین خلاص شوید.

تاثیر پسته بر انعطاف ‌پذیری مو:

محققان به این مهم دست یافته اند که مصرف پسته و بخصوص روغن آن می تواند انعطاف‌ پذیری مو را بیشتر کند. مواد معدنی و ویتامین‌های این مغز علت خاصیتیست که از آن گفتیم. چنانچه زیاد موهای خود را رنگ می کنید و همچون سابق لطیف و نرم نیستند، کافیست روغن پسته را روی موهای خود بمالید تا معجزه آن را به چشم ببینید. در ضمن روغن پسته می تواند دیگر مشکل شایع در موها را یعنی مو خوره را نیز از بین ببرد.

نکاتی برای انتخاب پسته جهت مصرف درمانی:

معمولا ما پسته را به صورت فرآوری شده تهیه و مصرف می کنیم، که اینکار توصیه نمی شود و چه بسا برای بدن مضر خواهد بود در دراز مدت. چرا که مصرف پسته فرآوری شده کالری زیادی را به بدن می رساند و در ضمن فواید و مزایای پسته خام را برای بدن ندارد. پسته فرآوری شده در زمان فرآیند شور شدن خیلی از خاصیت هایش را نیز از دست می دهد. پیشنهاد می کنیم که تا جایی که می توانید از مصرف پسته‌ی شور اجتناب کنید، چرا که با این کار سدیم بسیار زیادی را وارد بدن خود خواهید کرد. پسته های فرآوری شده را باید حتما در بسته ای در بسته نگهداری کنید چرا که در غیر اینصورت دچار فساد و تولید سموم مضره برای بدن می شود.

تاثیر مصرف پسته بر سلامت موReviewed by Arayesh on Aug 2Rating: 3.0تاثیر مصرف پسته بر سلامت موتاثیر مصرف پسته بر سلامت مو بسیار شگفت انگیز است. درمان ریزش مو با مصرف پسته روشی طبیعی و بدون عوارض است و مراقبت مو با روغن پسته بسیار نتایج بهتری دارد.

تاثیر مصرف پسته بر سلامت مو بسیار شگفت انگیز است. درمان ریزش مو با مصرف پسته روشی طبیعی و بدون عوارض است و مراقبت مو با روغن پسته بسیار نتایج بهتری دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *