مراقبت مو
تاثیر مصرف پسته بر سلامت مو
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸
مراقبت مو
از خاکستری شدن موها پیشگیری کنیم (قسمت ۱)
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸

از عوارض و فواید میکرونیدلینگ بدانید

میکرونیدلینگ

عوارض میکرونیدلینگ

از عوارض و فواید میکرونیدلینگ بدانید:

امروزه برای درمان مشکلات و آسیب های پوستی روش های مراقبتی و درمانی بیشماری وجود دارند، اما در این میان برای استفاده از این روش های درمانی بهتر است از مزایا و عوارض انجام آن ها نیز آگاهی داشته باشیم تا انتخاب صحیحی انجام دهیم:

میکرونیدلینگ یکی از روش هایی است که در آن پزشکان می توانند به راحتی مناطق کوچک آسیب دیده را تحت درمان قرار دهند. به علاوه در این روش بیمار زمان زیادی صرف نمی کند و در کمترین زمان به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

میکرونیدلینگ علاوه بر دستگاه های بروز محصولات مراقبت پوستی متفاوتی را نیز در بر میگیرد که به بهبود و درمان پوست بیمار بسیار کمک می کنند.

محصولات مورد استفاده در میکرونیدلینگ حاوی مواد ضروری هستند که پوست و کلاژن را تحریک می کنند، در نتیجه پوست بیمار مرطوب تر و جوان تر می شود. در این روش در کمترین زمان شما بهبودی زیادی را در پوست خود شاهد خواهید بود. اما این روش نیز همچون سایر روش های درمانی عوارضی دارد که خوب است از آن ها نیز مطلع باشید:

عوارض میکرونیدلینگ:

اگر میکرونیدلینگ، به درستی صورت گیرد، نشان دادن عوارض در آن نیز می توان گفت تقریبا محال خواهد بود.

به صورت کلی میکرونیدلینگ روش درمانی ایمنی بشمار می رود و مشکل جدی بوجود نمی آورد ولی بعد از انجام این درمان شاید برای ۲-۳ روز، پوست بیمار با بروز خارش موجه شود و یا بیمار بر روی پوست احساس گرما کند که در ۱۲ تا ۴۸ ساعت پس از آن رفع خواهد شد.

معمولا در مراکز درمانی توصیه می کنند که پس از میکرونیدلینگ برای چند روز از کرم های آنتی بیوتیک موضعی استعمال شود.

می توانید این روش را بر روی تمام انواع پوست انجام دهید و بروز عفونت نیز در آن بسیار نادر است.

تاثیر میکرونیدلینگ بر جای جوش:

یکی از کاربردهای میکرونیدلینگ از بین بردن جای جوش است. در این روش سوزن ها با خراش پوست کلاژن سازی پوست را تحریک و در نتیجه به پر شدن جای جوش کمک زیادی می کنند. پس از ایجاد سوراخ های ریز روی پوست، کلاژن جدید سوراخ های ناشی از جوش را پر می کنند و در واقع پوست جدیدی را به بیمار هدیه می دهند.

در خانه میکرونیدلینگ انجام دهیم:

روش میکرونیدلینگ که در آن به وسیله سوزن های کوچک و چرخشی پوست پاکسازی می شود نتایج مطلوبی برای پوست های آسیب دیده به همراه دارد. اما کسانی علاقه دارند که خود این کار را در خانه انجام دهند. انجام این روش در منزل توصیه نمی شود مگر با حضور فردی متخصص در این زمینه.

در کل می توان گفت که میکرونیدلینگ را نباید در خانه انجام داد چرا که پوست نخستین محافظ بدن در مقابل همه قارچ ها، ویروس ها و سایر موارد بیماری زاست و اگر این عایق محافظتی توسط سوزن ، لیزر و دیگر روش ها دچار آسیب شود، امکان بروز عفونت نیز بسیار بیشتر خواهد شد.

از عوارض و فواید میکرونیدلینگ بدانیدReviewed by Arayesh on Aug 2Rating: 3.0از عوارض و فواید میکرونیدلینگ بدانیدامروزه برای درمان مشکلات و آسیب های پوستی روش های مراقبتی و درمانی بیشماری وجود دارند، میکرونیدلینگ یکی از روش هایی است که در آن پزشکان می توانند به راحتی مناطق کوچک آسیب دیده را تحت درمان قرار دهند. 

امروزه برای درمان مشکلات و آسیب های پوستی روش های مراقبتی و درمانی بیشماری وجود دارند، میکرونیدلینگ یکی از روش هایی است که در آن پزشکان می توانند به راحتی مناطق کوچک آسیب دیده را تحت درمان قرار دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *