بهترین روش درمان پف زیر چشم
درمان خانگی پف زیر چشم
تیر ۱۱, ۱۳۹۷
ماسک عسل و نعناع برای صورت
ماسک نعناع و عسل
تیر ۱۱, ۱۳۹۷

شامپو بنفش ضد زردی مو

شامپو بنفش

شامپو بنفش ضد زردی مو

شامپو بنفش ضد زردی مو

   به گفته آرایشگران با تجربه هر رنگ مویی زیرتوناژ مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل وقتی موهای تیره بلوند می شوند، گاهی اوقات به رنگ نارنجی یا کاهی تغییر رنگ می دهد. معمولا موهای تیره زیرتوناژ گرم مانند قرمز یا نارنجی دارند و وقتی این دسته از موها دکلره می شوند، تنها رنگ رویی مو از بین می رود و رنگ زیرتوناژ باقی می ماند. به همین دلیل استفاده از تونر و شامپو بنفش این زیرتوناژ ها را خنثی خواهند کرد.
   شامپو بنفش، شامپویی است که رنگ بنفش داشته و طوری فرموله شده که زیرتوناژ های نارنجی و کاهی رنگ مو پس از دکلره را از بین می برد. البته هر شامپوی بنفش رنگی برای این کار مناسب نبوده و شامپوی مورد نظر باید حاوی مواد اولیه لازم برای این کار باشد. زیرتوناژ کاهی معمولا روی موهای کسانی دیده می شود که موهای خود را دکلره کرده اند ولی به جای این که رنگ موها بلوند شود، به رنگ کاهی درآمده و زیبایی چندانی هم نخواهد داشت. برای از بین بردن این رنگ کاهی از تونر یا شامپوی بنفش استفاده کنید. هدف استفاده از شامپو بنفش ضد زردی، از بین بردن زیرتوناژ نارنجی، قرمز و زرد کاهی است و استفاده از آن ها نیز بسیار ساده است.

شامپو بنفش ضد زردی موReviewed by آرایشگاه on Jul 2Rating: 3.0شامپو بنفش ضد زردی موشامپو بنفش ضد زردی مو یکی از محصولات آرایشی بهداشتی است که زردی موها را بعد از دکلره از بین برده و رنگ مو را زیباتر می سازد. در این مقاله این شامپو را به شما معرفی می کنیم.

شامپو بنفش ضد زردی مو یکی از محصولات آرایشی بهداشتی است که زردی موها را بعد از دکلره از بین برده و رنگ مو را زیباتر می سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *