شامپو بنفش
شامپو بنفش ضد زردی مو
تیر ۱۱, ۱۳۹۷
توصیه های مراقبت از پوست دور چشم
مراقبت از پوست دور چشم
تیر ۱۱, ۱۳۹۷

ماسک نعناع و عسل

ماسک عسل و نعناع برای صورت

ماسک نعناع و عسل

ماسک نعناع و عسل

   نعناع گیاهی با ریشه هوایی و ساقه های مستقیم و چهارگوش است. این گیاه تمام اسانس ها و خواص پونه را دارد؛ ولی برگ هایش کرک کم تری دارند و بریدگی های کنار برگ های آن بیش تر از پونه و اسانس آن نیز ملایم تر می باشد. نعناع سبز معمولا در سرتاسر جهان کشت می شود. این گیاه در نواحی شمال ایران و اطراف تهران به حالت وحشی و پرورشی رشد می کند. برگ های نعناع دارای ویژگی خنک کنندگی می باشند که خستگی چشم ها را رفع می کنند. علاوه بر این نعناع دارای ویژگی های ضد تورمی و آنتی اکسیدان است که می تواند سیاهی و یا گودی زیر چشم را به حداقل برساند.

خواص ماسک نعناع و عسل

- قدرت لایه برداری بالا
- ایجاد حس خنکی در پوست
- افزایش شادابی و طراوت پوست
- مؤثر در شفافیت و روشنی پوست
- مؤثر بر پاکسازی و از بین بردن سلول های مرده پوست

مواد لازم برای تهیه این ماسک: 
10 – 15 عدد برگ تازه نعناع
یک قاشق چایخوری عسل طبیعی

روش ساخت ماسک نعناع و عسل
برگ های نعناع رو به خوبی له کرده و عسل را به اون اضافه نمایید و کاملا مخلوط کنید تا ماسک آماده شود.

نحوه استفاده
این ماسک را روی تمام پوست و یا فقط روی بخش های جوش دار و لک شده پوست بزنید و به مدت نیم ساعت منتظر بمانید و سپس  با آب، صورت خود را بشویید. به صورت روزانه یک بار یا هفته ای سه بار از این ماسک استفاده کنید. البته می توان به جای عسل از گلاب هم استفاده کنید و یا گلاب ر به این دستور اضافه نمایید.

ماسک نعناع و عسلReviewed by آرایشگاه on Jul 2Rating: 3.0ماسک نعناع و عسلماسک نعناع و عسل یکی از بهترین انواع ماسک برای شادابی و رفع جای جوش و اسکار صورت هستند که موجب جوانسازی و لایه برداری پوست نیز می شوند. در این مقاله نحوه تهیه ماسک نعناع و عسل را به شما آموزش می دهیم.

ماسک نعناع و عسل یکی از بهترین انواع ماسک برای شادابی و رفع جای جوش و اسکار صورت هستند که موجب جوانسازی و لایه برداری پوست نیز می شوند.

1 دیدگاه

  1. میترا گفت:

    حتما این ماسک نعناع و عسل امتحان میکنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *