نکات روز عروسی
نکات سلامتی برای عروس خانم ها
مهر ۳۰, ۱۳۹۷
آموزش ترکیب سایه چشم و رژلب
مدل های ترکیب سایه چشم و رژلب
آبان ۱, ۱۳۹۷

صاف کردن فوری مو به روش طبیعی و با مواد گیاهی (قسمت ۱)

صاف کردن فوری موها

صاف کردن فوری مو به روش طبیعی و با مواد گیاهی

صاف کردن فوری مو به روش طبیعی و با مواد گیاهی (قسمت ۱)

   موهای صاف هرگز از مد نمی افتند. سالانه افراد زیادی قصد دارند که موهای ابریشمی، صاف و براقی داشته باشند که نه تنها بسیار شیک و زیباست، بلکه با هر استایلی همخوانی دارد و برای هر موقعیتی نیز مناسب است. از طرفی مدل دادن مو و صاف کردن آن اگر به روش های غیر طبیعی صورت گیرد برای سلامت موها به مرور آسیب رسان خواهد شد و موها را تخریب می کند. اما استفاده از روش های طبیعی صاف کردن فوری موها یا صاف کردن موها به روش های گیاهی نه تنها به سلامت مو کمک می کنند، بلکه هر چقدر بخواهید نیز می توانید از آن استفاده کنید و خیلی هم مقرون به صرفه می باشد!
نکنه مهم: روش های طبیعی نمی توانند موهایی کاملا صاف و لَخت را برای شما ایجاد نمایند اما می توانند تا حد خیلی زیادی از وز و مجعد بودن حالت موها بکاهند و موها را نرم تر و سالم تر نشان دهند. 
- شیر نارگیل و آبلیمو برای صاف کردن مو
مواد لازم:
- یک چهارم فنجان شیر نارگیل
- 1 قاشق چای خوری آبلیمو
زمان استفاده: نیم ساعت و یک بار در هفته
   مواد را با هم ترکیب کنید و در طول شب در یخچال قرار دهید. صبح روز بعد از ریشه تا نوک موها را پوشش دهید، نیم ساعت صبر کرده و بعد با آب خنک و شامپوی بدون سولفات بشویید. 
- صاف کردن مو با روغن درمانی داغ
مواد لازم:
- 1 قاشق چای خوری روغن کرچک
- یک قاشق چای خوری روغن نارگیل
زمان استفاده: 45 دقیقه، دوبار در هفته
   روغن ها را ترکیب کرده و چند ثانیه حرارت دهید تا گرم شوند، بعد به ریشه مو بزنید تا کامل کل پوست سر را فرا گیرد، سپس به مدت 15 دقیقه ماساژی ملایم روی موها انجام دهید و اجازه دهید نیم ساعت روی موها بماند، بعد موها را با یک شامپوی بدون سولفات و آب خنک شست و شو دهید.
- صاف کردن مو با اسپری شیر
مواد لازم:
- نصف فنجان شیر
- بطری اسپری
زمان استفاده: 30 دقیقه و 1 تا 2 بار در هفته
   شیر را داخل بطری ریخته و انقدر روی موها اسپری کنید تا کاملا خیس شوند، سی دقیقه صبر کرده و سپس با آب خنک بشویید. (پروتئین هایی که در شیر وجود دارند به ساقه ی مو کمک می کنند که سالم تر شود و از طرفی وزهای مو را نیز کنترل می کنند)

صاف کردن فوری مو به روش طبیعی و با مواد گیاهی (قسمت ۱)Reviewed by آرایشگاه on Oct 22Rating: 3.0صاف کردن فوری مو به روش طبیعی و با مواد گیاهی (قسمت ۱)برای صاف کردن موها روش های بسیار زیادی وجود دارد که استفاده از مواد گیاهی جز بهترین روش های برای صافی فوری موهای سر است. در این مقاله صاف کردن فوری مو به روش طبیعی و با مواد گیاهی را به شما آموزش می دهیم.

برای صاف کردن موها روش های بسیار زیادی وجود دارد که استفاده از مواد گیاهی جز بهترین روش های برای صافی فوری موهای سر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *