اسپری مو-آرایش مو
نکاتی در استفاده از اسپری مو
بهمن ۴, ۱۳۹۶
ماسک آبرسان پوست
ماسک آبرسان پوست با خیار و گلیسیرین
بهمن ۴, ۱۳۹۶

صندلی آرایشگاه زنانه

انواع صندلی آرایشگاه زنانه

صندلی آرایشگاه زنانه

صندلی آرایشگاه زنانه

در آرایشگاه های زنانه برای انجام انواع خدمات آرایشی یک نوع صندلی خاص وجود دارد تا مشتری هنگام انجام خدمات زیبایی و آرایشگاهی خسته نشود. مثلا برای کوتاهی مو صندلی هایی با پشتی کوتاه وجود دارد تا آرایشگر بتواند به راحتی موها را اصلاح و کوتاه کند. برای خدمات اصلاح و وکس صورت، آرایش و میکاپ عروس و خدمات هاشور و میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ صندلی هایی شبیه تخت وجود دارد که فرد بر روی آن دراز کشیده و آرایشگر می تواند به راحتی بر روی صورت فرد کار کرده و تسلط بیشتری برای انجام کار داشته باشد. برای خدمات رنگ مو و شستن موها بعد از رنگ نیز نوع دیگری از صندلی های وجود دارد که فرد به حالت نیمه دراز کشیدهخ بر روی آن قرار گرفته و موها در داخل سرشور شسته می شود.
   این صندلی های در سایزها و انواع مختلف برقی و دستی در بازار موجود می باشند که هر آرایشگر می تواند با نوع دکوراسیون انتخابی خود انواع این صندلی ها را برای فضای آرایشگاه تهیه نماید. هدف از طراحی این گونه صندلی ها ایجاد حالت راحتی و آرامش برای مشتری و ایجاد فضای باز برای کار توسط آرایشگر است. در ایران انواع تولید کننده های صندلی آرایشگاه وجود دارند که می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید. 

صندلی آرایشگاه زنانهReviewed by سه رخ on Jan 24Rating: 3.0صندلی آرایشگاه زنانهصندلی های آرایشگاه زنانه همچون خدمات متنوعی که در ان جا ارائه می شود، متفاوت است و هر کدام کاربرد خاصی دارند وجود آن ها در هر آرایشگاهی الزامی است. دز این مقاله انواع صندلی های آرایشگاه زنانه را به شما معرفی می کنیم.

صندلی های آرایشگاه زنانه همچون خدمات متنوعی که در ان جا ارائه می شود، متفاوت است و هر کدام کاربرد خاصی دارند وجود آن ها در هر آرایشگاهی الزامی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *