انواع صندلی آرایشگاه زنانه
صندلی آرایشگاه زنانه
بهمن ۴, ۱۳۹۶
وسایل آرایشگاه زنانه
تجهیزات آرایشگاه زنانه
بهمن ۴, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان پوست با خیار و گلیسیرین

ماسک آبرسان پوست

ماسک آبرسان پوست با خیار و گلیسیرین

ماسک آبرسان پوست با خیار و گلیسیرین

   ماسک های آبرسان برای تقویت و هیدراته کردن پوست را می توان در منزل و با مواد طبیعی تهیه کرد. این ماسک ها هیچگونه عوای برای پوست ایجاد نخواهند کرد و موجب ابرسانی و حفظ رطوبت پوست نیز خواهند شد. یکی از مفید ترین انواع ماسک های آبرسان برای پوست های خشک ماسک گلیسیرین و خیار است که بیشتر برای رفع چین و چروک های پوست صورت از آن استفاده می شود. این ماسک می تواند موجب تسریع آبرسانی پوست های خسکشود. 
   خیار که موجب حفظ رطوبت پوست شده و خشکی پوست را از بین می برد. روغن گلیسیرین نیز موجب رفع چین و چروک های سطح پوست شده و جوانی را به پوست هدیه می دهد. برای تهیه این ماسک قوی یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کرده و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه هر شب روی پوست خود این ماسک را قرار دهید تا خشکی پوست کاملا برطرف شود. این ماسک علاوه بر آبرسانی موجب آرامش و رفع استرس از سطح پوست خواهد شد. 

ماسک آبرسان پوست با خیار و گلیسیرینReviewed by سه رخ on Jan 24Rating: 3.0ماسک آبرسان پوست با خیار و گلیسیرینماسک خیار و گلیسیرین یکی از بهترین انواع ماسک برای آبرسانی و رفع چین و چروک های پوست صورت می باشد. در این مقاله روش تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک خیار و گلیسیرین یکی از بهترین انواع ماسک برای آبرسانی و رفع چین و چروک های پوست صورت می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *