کاربرد بادی اسپلش
آموزش استفاده از بادی اسپلش
خرداد ۳۰, ۱۳۹۸
مزایای ماساژ صورت
فواید ماساژ صورت (قسمت۲)
خرداد ۳۱, ۱۳۹۸

فر کردن دائمی مژه (قسمت۲)

فر کردن مژه

فر کردن دائمی مژه (قسمت۲)

فر کردن دائمی مژه (قسمت۲)

   بسیاری از خانم ها مژه های بلند و یا پرپشت دارند اما چون مژه ها حالت فر مناسب و زیبایی ندارند خیلی زیبا به نظر نمی رسند. برای اینکه زیبایی مژه های بیشتر به نظر برسد بهتر است حالت مژه ها را فر کنید. برای فر کردن مژه ها روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها فر کردن دائمی مژه است. فر کردن دائمی مژه، یکی از روش ها برای فر کردن مژه ها با استفاده از مواد شیمیایی است که ماندگاری طولانی مدتی دارد.
   چشم ها با مژه ها زیباتر و جذاب تر خواهند شد و اگر این مژه ها، بلند، فر و کاملا به سمت بالا باشند، این زیبایی و جذابیت، قطعا بیشتر خواهد شد، ضمن اینکه داشتن مژه های بلند و رو به بالا، موجب می شود که چشم ها درشت تر، روشن تر و جوان تر هم به نظر برسند. به همین دلیل یکی از معیارهای زیبایی که بسیاری از خانم ها قبول دارند و سعی می کنند هر روز انجام دهند، فر کردن مژه ها است که با انبر مخصوص این کار یعنی فرمژه انجام می شود اما از آن جایی که تاثیر این فر کردن، موقتی است، تمایل برای فر کردن دائمی مژه ها، به یک نیاز برای برخی از خانم ها تبدیل شده است. امروزه در آرایشگاه و سالن های زیبایی خدمات مختلفی برای زیباتر کردن اعضای صورت ارائه می شود.
   خدمات فر کردن مژه ها نیز یکی از خدمات تخصصی در آرایشگاه ها است که با مواد مخصوص و توسط فرد دوره دیده و حرفه ای انجام می شود. فر کردن دائمی مژه ها، با استفاده از مواد شیمیایی (درست مثل فر کردن موها) انجام می شود و تا چند هفته ماندگاری دارد. توی این روش، مژه های صاف و بدون حالت، کاملا فر، رو به بالا و حالت دار خواهند شد و شکل و نمایی طبیعی و زیبا پیدا می کنند.
فواید فر کردن دائمی مژه ها
   با استفاده از این روش، مژه ها صاف، سیخ و بدون حالت، کالا حالت دار و فر خواهند شد. اگر هر روز از فرمژه برای فر کردن مژه های خود استفاده می کنید، با این روش می توانید تا هفته ها خیالتان راحت باشد که نیازی به فرمژه ندارید و از طرفی، هر موقع از روز و شب که بخواهید، مژه های فر و خوش حالت دارید.
عوارض احتمالی فر کردن دائمی مژه ها
   ممکن است شما نسبت به مواد فر کننده، حساسیت داشته باشید که موجب التهاب، سوختگی و حتی در مواردی، کوری می شود. البته به هیچ عنوان نباید اجازه دهید که مواد به داخل چشم وارد شوند. ضمن اینکه قبل از فر کردن مژه ها، باید تست حساسیت روی بخشی از پوست انجام شود که معمولا باید یک روز قبل انجام گردد. کار با مواد شیمیایی برای هر نقطه از بدن، احتمال حساسیت و سوختگی دارد که برای چشم ها، بسیار حساس تر و ریسکی تر بوده و توصیه می کنیم حتما به افراد ماهر، حرفه ای، باتجربه و دلسوز، مراجعه کنید. ممکن است مژه ها به صورت درست و مرتب فر نشوند و حالتی به هم ریخته پیدا کنند که در این صورت، لازم است دوباره مراحل فر کردن مژه ها تکرار شود. امکان دارد این روش موجب ایجاد ریزش در مژه ها شود.
نکته:
   این روش تقریبا با لیفت مژه، یکسان است و لیفت مژه هم دقیقا همین کار را با مژه ها می کند با این تفاوت که بسته به درخواست مشتری، حالت مژه ها می تواند طبیعی و رو به بالا باشد ولی در روش فر دائمی، مژه ها کاملا فر و پیچیده هستند. اغلب لیفت مژه ها را با لمینت مژه، با هم انجام می دهند.

فر کردن دائمی مژه (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Jun 20Rating: 2.5فر کردن دائمی مژه (قسمت۲)فر کردن دائمی مژه ها یکی از خدمات ارائه شده در آرایشگاه برای خوش فرم کردن مژه ها و افزایش زیبایی چشم ها است. در این مقاله نحوه فر کردن دائمی مژه و مزایای آن را بررسی می کنیم.

فر کردن دائمی مژه ها یکی از خدمات ارائه شده در آرایشگاه برای خوش فرم کردن مژه ها و افزایش زیبایی چشم ها است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *